روز دزفول و مقاومت پایداری در دیدار پرسپولیس و هوادار گرامی داشته می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
وزیر کشور عراق امروز نشستی را در مقر فرماندهی ستاد عملیات کربلا در راستای بررسی طرح امنیتی و خدماتی عاشورا برگزار کرد.
مدیر کل اداره بهداشت کربلا از طرح ویژه مراسم عاشوراء به منظور ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران عتبات خبر داد.
با مشخص شدن قرعه تیم‌های لیگ برتری، آنها برای هماهنگی دیدارهای تدارکاتی نیز اقدام خواهند کرد.
مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران با حضور مسدلان فدراسیون و مربیان تیم‌های بزرگسالان و امید برگزار شد.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
بعد از مشروطیت و با روی کار آمدن نظام سیاسی، مجازات سر بریدن عملی غیرانسانی تلقی شد؛ بنابراین تپه خاکی و میدان قاپوق وسط میدان هم تخریب شد و از بین رفت. از این رو تختگاهی دیواردار ساخته شد که روی آن تیرکی چوبی قرار داشت و طناب‌دار را روی آن نصب کردند. قبل از اجرای حکم، مجرمان را پیاده در معابر و میدان‌های معتبر و قبرستان‌های شهر می‌گرداندند و به زور از آنان می‌خواستند تا از مردم گدایی کنند و به این نحوه گدایی «حق تیغ» می‌گفتند.
علی دایی چهره ویژه ایرانی‌ها در مراسم مردسال فوتبال جهان / لئو مسی هشتمین عنوان را ربود
علی دایی چهره ویژه ایرانی‌ها در مراسم مردسال فوتبال جهان / لئو مسی هشتمین عنوان را ربود
در مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 مسی و همسرش بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند.
بارسلونا فردا دو برنامه ویژه قبل از شروع بازی برابر ختافه در نوکمپ خواهد داشت.
باشگاه چلسی در آستانه بازی امشب خود مقابل کریستال پالاس تنها به استفاده از پیراهنی ویژه به نام جان‌لوکا ویالی اکتفا نکرد و مراسمی ویژه برای یادبود او در استمفوردبریج برگزار کرد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی این شرکت در روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» خبر داد.
تصاویری از رونالدو حضور ستاره سابق فوتبال برزیل در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال را مشاهده می‌کنید.
سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که روز گذشته وارد اسپانیا شده بود، نخستین تمرین خود را با تیم واین آلبالی برگزار کرد.
وزیر کشور و نیز جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به منظور اطلاع از آخرین آمادگی ها از سوی فرماندهی عملیات سامراء برای تامین امنیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) وارد سامرا شدند.
منابع عراقی به تمهیدات ویژه ای که برای پوشش رسانه ای مراسم اربعین در کربلا اندیشیده شده است، اشاره کردند.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس در این‌باره می‌گوید: «تکیه آقا توسط کامران‌میرزا، فرزند ناصرالدین‌شاه ساخته شد. این شاهزاده قجری ارادت خاصی به اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسن مجتبی (ع) داشت. به همین دلیل وقتی باغی بزرگ در محدوده آبادی حصاربوعلی خرید، دست به ساخت تکیه‌ای برای برگزار مراسم عزاداری زد.»
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ