ثروتمندترین مرد جهان در حالی که یک سینک دستشویی به دست گرفت بود وارد دفتر مرکزی توییتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
الهه منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار فیلمی از لحظه ورودش به رینگ مسابقات چین، از پوشش متفاوت اش رونمایی کرده است.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
اپل با رونمایی ویژن پرو ضمن ورود به بازاری کاملا جدید، مهم‌ترین محصول دهه‌ی اخیرش را به‌نمایش گذاشت؛ دستگاهی که می‌تواند «آیفون» بعدی لقب بگیرد. در این ویدیو شوخی کاربران با گجت جدید اپل را مشاهده می‌کنید. منبع: خبرفوری
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
صدایی کمتر شنیده شده از شهید احمد کاظمى از نخستین پیام بی‌سیم به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر منتشر شده است. ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ در خلال جنگ تحمیلی عراق ایران، خرمشهر به دست نیرو‌های نظامی ایران آزاد شد.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
پخش دو گفت و گوی تصویری مجزا با ضرغامی ، وزیر ارشاد و عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت هفته تپه که هر دو از تشبیه «خر» در مسئولیت‌پذیری و البته با دو رویکرد متضاد استفاده کره اند، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و بحث‌برانگیز شده است.
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابتهای لیگ برتر ایران 1401/02
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
تیم ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.
دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.
ساعاتی پیش ویدئویی از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، منتشر شده بود که وی هنگام ورود به شهر دودوما در تانزانیا در دیدار با لیبراتو مولامولا، وزیر امور خارجه تانزانیا، با خودداری از دست دادن، بدن مولامولا را لمس کرده است. اما با انتشار زاویه جدیدی از این ویدئو، مشخص شد که وزیر خارجه ایران، وی را همراهی می‌کند و «لمس» شدن وزیر خارجه تانزانیا یک خطای دید است.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.
از ساعاتی پیش تصاویری از رسیدن آب هیرمند به «سد جریکه» در نقطه مرزی ایران و افغانستان و ورود آب به ایران منتشر شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخشی از آب سیلاب‌های افغانستان به سمت ایران رهاسازی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ