مندلا ماندلا که جهت دریافت جایزه خویش در مراسم برندگان جایزه حقوق بشر اسلامی‌به تهران سفر کرده است، با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خاجه کشورمان با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان که در سومین مقصد سفر خود به حاشیه خلیج فارس در کویت حضور دارد با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای عمانی خود دیدار و گفتگو کرد.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در جریان سفر به لبنان با رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که شب گذشته (سه‌شنبه) به مسکو سفر کرده است، صبح امروز با وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با خانم «آیساتا تال سال» وزیر خارجه سنگال دیدار کرد. دو وزیر در این‌ملاقات، در خصوص موضوعات مختلف روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با آقای "ایوان خیل پینتو" وزیر خارجه ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور از جمله در حوزه دوجانبه گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با «فالح الفیاض» رئیس هیات حشدالشعبی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای روز چهارشنبه، سوم اسفند با مقامات عراقی در بغداد، با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفتگو کرد
وزیرامورخارجه کشورمان با همتای ترکیه ای خود دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه، موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲» در اردن، با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در حاشیه اجلاس بغداد- ۲ در اردن دیدار و گفتگو کرد.
استاندار قزوین در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان به تشریح ظرفیت‌های این استان پرداخت.
وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود گزارشی از دیدار و گفتگوی روز گذشته خود با مقامات کشورها و سازمان های بین المللی در حاشیه نشست ٧٧ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه کرد.
سفیر ونزوئلا در کشورمان امروز در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در ایران، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ