رئیس جمهور روسیه به صورت مجازی بر رزمایش هسته ای نیروهای نظامی این کشور نظارت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش تایوان از تصمیم این جزیره برای برگزاری رزمایش هوایی و دریایی خود در هفته آینده خبر داد.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش هوایی خود به‌میزبانی آلمان در هفته آینده خبر داد.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
کره شمالی با صدور بیانیه‌ای رزمایش بزرگ نظامی مشترک واشنگتن و سئول در مرز دو کره طی هفته آینده را محکوم کرد.
نیروی دریایی چین و سنگاپور هفته آینده در آب‌های سنگاپور، رزمایش دیایی مشترک برگزار می‌کنند.
ارتش روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
فیلیپین و آمریکا امروز رزمایش نظامی مشترک و گسترده ای را آغاز کردند؛ تمرین های نظامی ۳ هفته ای که هشدار چین را در پی داشت.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
دولت آمریکا در نظر دارد که یک بمب افکن هسته ای را به رزمایش آتی این کشور با کره جنوبی اعزام کند.
برخی منابع آگاه می‌گویند بررسی حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای در رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در دستور کار دو کشور قرار گرفته است.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد برای مقابله با تهدیدهای هسته‌ای کره شمالی، ماه آینده با آمریکا، رزمایش مشترک هسته‌ای برگزار می‌کند.
پس از دور جدید آزمایش‌های موشکی کره شمالی، کره جنوبی خواستار رزمایش مشترک هسته‌ای با آمریکا شده است؛ با این تفاسیر آیا تنش بین دو کره در ۲۰۲۳ به مرحله تقابل می انجامد؟
رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن هم اکنون برگزاری رزمایش هسته ای مشترک با کره جنوبی را در دست بررسی ندارد.
رئیس‌جمهور کره جنوبی می‌گوید برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، این کشور در حال رایزنی با آمریکا برای اجرای رزمایش هسته‌ای مشترک است.
در جریان برگزاری یک رزمایش هسته ای، ارتش روسیه اقدام به پرتاب موشک بالستیک قاره پیمای یارس نمود.
رزمایش نیروهای استراتژیک هسته ای روسیه با حضور  پوتین و همزمان با رزمایش هسته ای ناتو برگزار شد.
وزارت دفاع آمریکا از اقدام روسیه در اطلاع به واشنگتن پیرامون آغاز رزمایش هسته ای خود با نام «گروم» خبر داد.
ناتو در بحبوحه تشدید تنش‌ها با روسیه درباره جنگ اوکراین، رزمایش اتمی خود را با هدف تقویت توانمندی‌های بازدارندگی این ائتلاف نظامی امروز(دوشنبه) آغاز می‌کند.
ناتو رزمایش نظامی بازدارندگی هسته‌ای را در قالب رزمایش «ظهر استوار» در اروپا برگزار خواهد کرد.
کره شمالی اعلام کرد طی دو هفته اخیر، با نظارت شخصی کیم جونگ اون رهبر این کشور، حملات هسته‌ای تاکتیکی را شبیه سازی کرده است. کره شمالی گفت این شبیه سازی‌ها را در پاسخ به تهدید نظامی" آمریکا و متحدانش انجام داده است.
خبرگزاری رسمی کره جنوبی "یونهاپ" نوشت نشانه‌های مشکوک از جانب کره شمالی درشرایطی درحال وقوع است که کره جنوبی و آمریکا تصمیم دارند در پایان ماه جاری میلادی در رزمایشی با حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا شرکت کنند.
رزمایش نظامی آمریکا با مشارکت کشورهای آسیای میانه در تاجیکستان در حال برگزاری است و تا شنبه هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ