دولت آمریکا در نظر دارد که یک بمب افکن هسته ای را به رزمایش آتی این کشور با کره جنوبی اعزام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
بمب افکن بی-۳۶ پیس‌میکر در اواخر دهه ۱۹۴۰ و با هدف سفر رفت و برگشت از نیوانگلند در آمریکا به لنینگراد در شوروی سابق بی نیاز از سوخت گیری طراحی شد.
با شنیدن نام هواگرد بال‌دیس پنهان‌کار ناخودآگاه یاد بی-۲ اسپریت می‌افتیم، اما سال‌ها پیش از آن آلمان نازی طرح ساخت بمب افکن بال دیس جت را در سر می‌پروراند.
دو جنگنده سوخوی روسیه تلاش دو بمب‌افکن راهبردی آمریکا را برای نفوذ به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک دفع کردند.
جنگنده روسی بمب افکن‌های آمریکایی را برای دور شدن از حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک اسکورت کرد.
فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (نوراد) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ بمب‌افکن روسی TU-۹۵ را که وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی آلاسکا شده بودند، شناسایی، ردیابی و رهگیری کردند.
راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
پرواز با هاسلر کابوسی برای خلبانان نیروی هوایی آمریکا بود. بمب‌افکن افسارگسیخته و رام نشدنی که اغلب خلبان‌ها را در فرود و برخاست دچار مشکل می‌کرد.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۵ نیروی هوایی روسیه دو بمب افکن بی-۵۲ آمریکا را بر فراز دریای بالتیک رهگیری و از نزدیک شدن آن‌ها به حریم هوایی روسیه جلوگیری کرد.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از 240 نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در 24 ساعت گذشته خبر داد.
نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۲۰ بمب افکن اتمی خود به دلیل نقض فنی خبر داد.
نیروی هوایی آمریکا امروز وقوع حریق در یک فروند بمب افکن رادارگریز «بی- ۲» این کشور را تأیید کرد.
نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن رادارگریز هسته‌ای جدید خود رونمایی کرد که به تدریج جایگزین هواپیما‌هایی خواهد شد که برای اولین بار در جنگ سرد پرواز کردند.
بمب افکن B-21 Raider به وضوح بسیاری از طرح‌های خود را از مدل قبلی آن بمب افکن گرفته از جمله مفهوم بال پرنده با موتورهای تعبیه شده و پیکربندی شده برای کاهش موثر، امکان رهگیری و شناسایی توسط رادار.
نیروی هوایی آمریکا برای نخستین بار در ۳۰ سال اخیر، از نسل جدید بمب‌افکن‌های راهبردی نامرئی خود رونمایی کرد.
ایالات متحده یک بمب‌افکن فراصوت را بر فراز آسمان همپیمان خود کره جنوبی به پرواز درخواهد آورد و این بخشی از یک رزمایش هوایی ترکیبی گسترده می‌شود که شامل صد‌ها جنگنده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز به خبر استقرار بمب‌افکن های بی- ۵۲ آمریکا در شمال استرالیا واکنش نشان داد.
وزارت دفاع روسیه از پرواز ۱۲ ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
وزارت دفاع روسیه از پرواز 12 ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
منابع سعودی تصاویری منتشر کردند که طی آن جنگنده های سعودی در حال همراهی بمب افکن آمریکایی هستند.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دو بمب‌افکن آمریکایی از نوع «B-۵۲» در مسیر خلیج فارس از حریم هوایی اراضی اشغالی عبور کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ