اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر و تجلیل کرد.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از خادم حرم احمد بن موسی تقدیر و تجلیل کرد.
سخنرانی رییس‌جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند.
خبرگزاری حوزه نوشت: اجلاسیه اساتید سطح یک حوزه علمیه قم که با موضوع «نقش اساتید در هدایت علمی تربیتی طلاب و فضلا به ویژه طلاب دارای استعداد برتر» در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.
انتخابات اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی منجر به تغییرات مهمی در ترکیب هیات رئیسه مجلس شد که مهمترین آن حضور ذوالنوری در جایگاه نائب رئیسی دوم بود.
محمدباقر قالیباف در چهارمین انتخابات هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس شورای اسلامی با ۲۱۰ رای به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.
نامزدهای ریاست مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مشخص شدند.
ششمین اجلاسیه تولیت های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با حضور  تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در قم پایان یافت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست «اجلاسی برای دموکراسی» از سوی آمریکا را ابزاری برای سواستفاده از حقوق بشر دانست.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور اکثریت اعضا و با سخنرانی رییس مجلس خبرگان در تهران آغاز به کار کرد.
یازدهمین اجلاسیه رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور اعضا و به ریاست آیت الله احمد جنتی در ساختمان مجلس قدیم در حال برگزاری است .
اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
اختتامیه دهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری
مجلس خبرگان رهبری در پایان اجلاسیه خود بیانیه ای صادر کرد.
دهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی و با حضور اعضای این مجلس آغاز بکار کرد.
نامزدهای ریاست مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم مشخص شدند.
نگاهی به اجلاسیه های اول و دوم ادوار یازده گانه مجلس نشان می دهد علی لاریجانی در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ