تیم پتروپالایش تاکستان با حضور ملی پوشان خود برد قاطعی را برابر دیگر تیم مدعی گروه خود کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
کامران قاسمپور با وجود مصدومیت و اخبار نگران کننده با عزمی جدی به دنبال تکمیل هت تریک طلایی خود در مسابقات جهانی است.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 10 لغایت 21 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
در ادامه چهار عکس کمتر دیده شده از کامران میرزا پسر ناصر الدین شاه، حاکم تهران را به همراه برادرش مظفرالدین شاه و پدرش مشاهده می‌کنید.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کامران قاسم پور در ۹۷کیلو حریفان قدری در ایران دارد که باید با آنها در انتخابی تیم ملی مسابقه بدهد تا بتواند به دوبنده تیم ملی برسد.
بدبیاری در تیم ملی کشتی: کامران قاسم‌پور و یزدانی مصدوم شدند
حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرمحمد یزدانی در چالش جالبی از سوی پژمان درستکار قرار گرفتند.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
کامران قاسمپور با وجود نبودن نامش در لیست اعزامی به مسابقات کرواسی، این روزها در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را پشت سر می گذارد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
قهرمان کشتی ایران و جهان با وجود شکست در فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاب برترین آزادکار جهان معرفی شد.
کامران قاسمپور در حالی که تیم جوانی به جام جهانی آمریکا اعزام شده، وظیفه سنگین تری را نسبت به قبل روی دوش خود می بیند.
دو ملی‌پوش شاخص و عنوان دار کشتی ایران در جام جهانی آمریکا، بر عزم ملی‌پوشان ایران برای شاد کردن دل مردم ایران با کسب عنوان قهرمانی تاکید کردند.
بخشی از صحبت‌های رحمان عموزاد و کامران قاسم پور در کنفرانس خبری پیش از آغاز جام جهانی کشتی آزاد آمریکا را ببینید.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
طلای جانانه کامران قاسمپور با شکست مجدد کاکس / امامی به‌حقش نرسید و برنز گرفت / وحشی‌گری حریف آمریکایی فایده نداشت
کامران قاسمپور با پیروزی 2-0 مقابل جیدن کاکس قهرمانی خود در رقابتهای جهانی را تکرار کرد.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
دیدارهای نیمه نهایی اوزان ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان برگزار شد که فقط کامران قاسمپور از کشورمان توانست با غلبه بر حریف راهی فینال شود.
یونس امامی و کامران قاسمپور به دیدار نیمه پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
یونس امامی و کامران قاسمپور با پیروزی برابر رقبایشان به نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافتند.
صعود حسن یزدانی و کامران قاسمپور به فینال جام قزاق‌ها
پیش از این حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم در این تورنمنت دارای امتیاز رنکینگ فیلا، مدال طلا کسب کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ