ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک از هشتم آبان ماه آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه (۲۱ مردادماه)  به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
متقاضیان در خارج از کشور با مراجعه به سفارتخانه‌­ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران، به ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.
مرحله پیش ثبت نام از امروز دوشنبه کلید خورد تا شاهد شروع ماراتن داوطلبان ورود به بهارستان در ایستگاه دوازدهم باشیم.
محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات از ۱۵ مرداد با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶ تا ۲۲ مرداد و از طریق پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ۲۱ هزار موقعیت شغلی در بیش از ۵۷۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آغاز شد.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
تصاویری از آغاز ثبت‌نام الکترونیکی مدارس را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان از امروز خبر داد.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
تمامی فرآیند‌های مربوط به ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می‌شود.
نوبت اول این آزمون ۲۹ و ۳۰ دی گذشته با حضور در مجموع ۹۷۸ هزار و ۴۶۰ داوطلب برگزار و نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، ۹ اسفند گذشته به صورت کارنامه شامل نمرات خام بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفت.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
روند ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از شامگاه یکشنبه (هشتم آبان) آغاز شد و داوطلبان آزمون سراسری فعلا تا ۱۵ آبان وقت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک از هشتم آبان ماه آغاز خواهد شد.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.
ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انجمن کارفرمایی مدیران پایگاه های خبری، همزمان با میلاد نبی اعظم و موسس مکتب جعفری در محل دبیر خانه انجمن آغاز شد. همچنین کارفرمایان محترم می‌توانند در صورت داشتن شرایط قانونی، با تکمیل فرم ثبت‌نام برای عضویت در انجمن اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ