اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
تیم ششم جدول رده بندی فصل گذشته لیگ آزادگان در این فصل با یک سرمربی جدید پا به مسابقات می گذارد.
مسئول امور داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحقیقاتی برای بررسی مسئولیت تیم‌های گارد ساحلی یونان در واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی آغاز شده است.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که اواخر ماه گذشته یک فرد ناشناس به راحتی با عبور از لایه محافظتی وارد منزل مشاور امنیت ملی آمریکا شده است.
باشگاه حالا دیگر معروف شده انگلیسی امروز جشن صعود به سطح چهارم فوتبال انگلیس را می گیرد.
سرمربی داماش گیلان با یک نتیجه فوق العاده ماهشهر را ترک کرد تا اکنون این تیم یکی از گزینه های بازگشت به لیگ دسته اول لقب گیرد.
قدرت روند صعودی بورس در حال کم شدن است و هر روز که می گذرد، از تعداد نمادهای مثبت کم شده و به تعداد نمادهای منفی افزوده می شود.
بازیکن سابق استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه در مصاحبه امروز خود علیه یکی از گزینه های مطرح برای سرپرستی این باشگاه موضع گرفت.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی به شهادت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها طی ماه مارس به دست اشغالگران صهیونیست در سایه سکوت جهانی اشاره کردند.
برخی معتقد هستند صرف نظر از هر نتیجه ای در جام ملت های آسیا باید از امیر قلعه نویی حمایت شود و او در مسیر صعود به جام جهانی بعدی هم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.
علیرضا حقیقی همانند فصل گذشته به دنبال این است تا چهره ویژه تیمش در مسیر موفقیت در جام حذفی لقب گیرد.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان اعلام کرد که گارد راس خارجی تیم می‌تواند در بازی با ذوب‌آهن حضور داشته باشد.
لیونل مسی امرزو برای اولین بار پس از اتمام جام جهانی در تمرین پی اس جی حاضر شد و برای او گارد افتخار تشکیل دادند.
سرمربی هلند بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل آمریکا و صعود به مرحله بعدی، در نشست خبری به این شکل از عملکرد مدافع جوان تیمش (دنزل دامفریز) قدردانی کرد تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و گارد ویژه در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.
در حالی که از حضور تیم مس شهر بابک در لیگ یک زمان زیادی نمی گذرد، این تیم به دنبال قد علم کردن و رقابت با تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر است.
انس هم اکنون با صعود نسبت به قیمت بسته شده دیروز در قیمت ۱۶۵۵ دلار قرار دارد.
جام جهانی 2022 در قطر؛ کمتر از چهار ماه دیگر در دوحه آغاز می شود و ایران در مصاف با تیم های انگلیس – آمریکا و ولز رویای صعود به مرحله گروهی را به نمایش می گذارد.
رئالی ها در اولین بازی فصل مقابل آلمریا با استقبال گرمی از تیم حریف روبرو شدند.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ