ادل برخلاف تعداد معدودی از استادان که برای بیان نظراتشان چرتکه می‌اندازند، با وجود آنکه فعالیتی در فضای مجازی ندارد یا هیچ صفحه رسمی در دسترسش نیست، واهمه‌ای از بیان نقطه نظراتش ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
در به روزرسانی تازه سیستم‌های عامل اپل، شامل آی‌او‌اس ۱۷ و مک‌اواس سونوما، به طور خودکار هربار «کلید گذر» (Passkey) منحصربه‌فردی را برای کاربران تولید می‌کند که به شناسه‌های اپل آن‌ها مرتبط شده و می‌تواند جایگزین رمز‌های عبور فردی در حساب‌های اینترنتی شود.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات نجات در حادثه ریزش ساختمان در گلستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از زیر آوار خارج شدند.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن پایان همکاری عادل فردوسی پور با صدا و سیما را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
با پایان انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و پیروزی رئیس‌جمهور مستقر، اکنون مهمترین پرسش در محافل سیاسی و رسانه‌ای این است که چه عواملی او را به سیاست‌مداری شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست با اعضای این شورا: در مسئله حجاب نباید عده رها کنند و بگویند دیگر نمی‌شود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
ظهور در 16 سالگی و پایان در ابتدای 30 سالگی: سرنوشت یکی از بازیکنان خاص بعد از انقلاب فوتبال ایران.
پس از پایان سفر دو روزه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، دو طرف به توافقی برای پیشبرد همکاری‌های آینده دست یافتند.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
عادل غلامی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد.
مراکشی ها بعد از پایان بازی با مراکش عادت جالب و پسندیده خود را ترک نکردند.
منابع خبری اعلام کرده اند که وینسنت ابوبکر در پایان جام جهانی، از النصر جدا می شود.
هواداران برزیل در پایان مسابقه امروز با سوئیس اقدام به جمع آوری زباله از میان صندلی‌های ورزشگاه 974 کردند.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
عملکرد خوب عادل غلامی هم باعث نشد که سایپا از شکست مقابل هراز آمل فرار کند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان سخنان خود خطاب به نیروهای انقلاب گفت: دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.
حسین مهربان از اتفاقات پر گل ترین دیدار لیگ یک تا به اینجای کار صحبت می کند.
کمیته انضباطی از رفع دستور موقت مدیرعامل نفت مسجد سلیمان خبر داد.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
مدیر عامل سازمان زمین ومسکن گفت: تا پایان سال زمین حدود سه میلیون واحدمسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ