وزرای خارجه و دفاع انگلیس در جمع وزرای دولت جدید این کشور باقی می مانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
دیپلمات های ارشد روسیه و سوریه درباره مسائل منطقه ای و روابط دوجانبه مسکو و دمشق گفتگو کردند.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
وزیر امور خارجه کومور در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه برزیل در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای خارجه ایران و هند در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آمادگی‌ برای نشست راهبردی دو کشور، همکاری در زمینه صنایع دفاعی، حمله به ساختمان «خانه تُرک» در نیویورک و روند عضویت سوئد در ناتو گفت‌وگو کردند.
نشست مشترک وزرای نفت و دفاع به میزبانی وزیر امور خارجه برگزار شد.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
معاونین وزرای خارجه وظیفه طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه‌های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
وزرای خارجه و دفاع آمریکا برای جلب اعتماد اوکراین با مقامات کیف گفتگو کردند.
وزرای خارجه و کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.
قالیباف گفت: گفتگو‌ها برای مسیر‌های ترانزیتی شمال - جنوب و شرق - غرب صورت گرفت و مقرر شد نشست‌های سه جانبه در سطح وزرای خارجه، دفاع و سران شکل گرفته و بحث‌های مرتبط با حمل و نقل، ترانزیت و تجارت نیز مورد توجه قرار گیرد.
بر اساس اعلام رسانه های ژاپنی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و آمریکا چهارشنبه و پیش از دیدار «فومیو کیشیدا» و «جو بایدن» با یکدیگر نشستی را برگزار می کنند.
وزرای خارجه و دفاع اسبق آمریکا در مقاله‌ای مشترک تاکید کردند که برای رئیس جمهور روسیه شکست گزینه نبوده و او کنترل مناطق الحاقی جدید را به دست خواهد گرفت.
نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و معاونین وزرای امور خارجه این نشست آغاز شد.
نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و معاونین وزرای امور خارجه این نشست آغاز شد.
وزرای خارجه و دفاع ژاپن و آلمان امروز در شهر « مونستر» نشست امنیتی مشترکی را در قالب 2+2 برگزار کردند.
وزیر دفاع روسیه امروز در تماسی تلفنی با همتای انگلیسی خود، نگرانی ها در مورد اقدامات تحریک آمیز احتمالی کی یف در قالب استفاده از «بمب کثیف» هسته‌ ای را به وی خاطر نشان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ