۱۸۰  فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم  داخل خودرو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: بیش از ۱۸۰ هزار تن روغن خام خوراکی در مخازن بندر شهید رجایی بندرعباس ذخیره سازی شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دهها فلسطینی از ابتدای سال جاری میلاد به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به لیست داروهای کمیاب گفت: اگرچه در گزارش کمیسیون کمبود دارو را ۱۳۱قلم اعلام کردیم، اما در واقع حدود۱۸۰قلم دارو در کشور کمیاب شده است و این لیست متاسفانه بیشتر هم می‌شود. او ادامه داد: ما در کمیسیون بهداشت و درمان کمبود دارو را پیگیری می‌کنیم و نامه‌ای را در زمینه مشکلات موجود در هفته‌های گذشته به مقامات ارشد نوشتیم و خبرهای خوبی در این زمینه شنیده می‌شود.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.
نوراللهی پیشنهاد‌های گران‌قیمتی از کشور‌های عربی دارد، اما شباب‌الاهلی هم برای حفظ او سر کیسه را شل کرده است
رسانه‌ها از بازداشت ۱۸۰ نفر شامل ۵۳ تَن در پاریس در اعتراضات امروز فرانسه خبر می‌دهند.
ستاره ایرانی السیلیه در تقابل با تیم سابق خود گلزنی کرد و خوشحالی معناداری انجام داد.
۱۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم داخل خودرو / توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی/ شب چله ترسناک!/ واژگونی/ اتوبوس راهیان نور با 21 مصدوم/ اعترافات وحشتناک زوج بی رحم در جلسه دادگاه/ آزادی 4 زندانی در آستانه سال نو
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
الوکره پس از دو شکست متوالی در لیگ ستارگان قطر، به دنبال پیروزی برابر الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از اعمال تعرفه ۱۸۰ درصدی برای پیاز به منظور جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده خبر داد.
معاون خدمات شهری منطقه ۵ عنوان کرد: حدود ۱۸۰ خودرو مکانیزه تخصصی و غیر تخصصی در حال شن‌پاشی و نمک‌پاشی هستند. ۱۶۰۰ نیروی خدمات شهری در منطقه ۵ در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تامین کامل بازار گوشت مرغ و تخم‌مرغ کشور انجام شده و علاوه‌بر آن، ۱۰۰ هزار تن مرغ و ۸۰ هزار تن تخم‌مرغ تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با برداشت ۱۸۰ تن محصول راهبردی زعفران در استان به طور رسمی برداشت این محصول در استان پایان یافت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه باید درباره علت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای اردوغان از سیاست ضدصهیونیستی گفته شود اینست که اردوغان برای ماندن در قدرت احساس نیاز به جلب نظر مثبت غرب به ویژه آمریکا دارد. او می‌داند که شرط مهم جلب نظر غرب، حل مشکلات با رژیم صهیونیستی و تعامل با صهیونیست‌هاست.
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
شهرداری تهران برای حل مشکل فقر مسکن در تهران وارد حوزه مسکن‌سازی شده است و بر همین اساس نیز قرار است تا پایان سال کلنگ ۱۸۰ هزار واحد مسکونی زده شود.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
استاندار ایلام از دستگیری ۱۸۰ نفر در جریان ناآرامی های اخیر در استان خبر داد و گفت: طی بررسی های انجام شده تعدادی از این افراد که نقش چندانی در اغتشاشات نداشتند، آزاد شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را در قم افتتاح کرد.
دادستان تهران گفت: پنج کانتینر «سرم» ، به تعداد ۱۸۰ هزار واحد، که در انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود، تحویل سازمان غذا و دارو شده است.
دو فروند لنج باری حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جنوب شرقی جزیره بوموسی کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ