صبح امروز زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری با مرکزیت شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی روی داد که در تبریز و تعدادی دیگر از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی احساس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و… متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک ۱۴۵ تا ۱۷۰ و دام سنگین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه می‌گوید که جسد بیش از ۱۷۰ نفر که نیروهای کی‌یف طی یک هفته گذشته در لوهانسک کشته‌اند، در گورستانی موقت پیدا شده است.
منابع رسمی آمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی که در ششمین ماه آن (ژوئن) قرار داریم را اعلام کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۷۰ فلسطینی ساکن اریحا را بازداشت کرده‌اند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام بیش از ۱۷۰ موضع اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس کمیته امداد از ثبت نام ۱۷۰ هزار حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد.
تعداد خانواده‌های دارای فرزند چندقلو مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۱۴۰۱ از مرز ۱۷۰ خانواده گذشت.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته ۱۷۰ درخواست از سوی سرمایه گذاران به دبیرخانه دادگستری اصفهان ارسال شد و ۹۷ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: انتظار می‌رود با اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ۱۷۰ میلیون تن کربن و گازهای گلخانه‌ای جذب شود.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) از حضور ۱۷۰ شرکت توانمند داخلی در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) خبر داد.
باشگاه اسرای فلسطینی که دفتر مرکزی آن در رام الله قرار دارد اعلام کرد نیروهای اشغالگر در ۱۲ روز ابتدایی سال جاری میلادی بیش از ۱۷۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به انجام ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو، از عرضه حدود ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی تولید داخل طی روزهای پیش رو خبر داد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت ۱۷۰ هزار فقره وام به بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در حال رایزنی برای افزایش مبلغ وام سال آینده هستیم.
بازار اجاره بها در شهرک راه اهن از ماهی ۳ میلیون آغاز می شود و تا ماهی ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان هم ادامه دارد.
بیش از ۱۷۰نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
۱۷۰ اثر سفال و سرامیک از ۲۱ هنرمند این حوزه در نمایشگاه ۵۰ سال هنر سفال و سرامیک به همت گروه پژوهشی هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به نمایش درآمده است.
فرآیندهای مختلف کشاورزی در حوزه‌های تولید، کاشت، داشت، برداشت و فروش با تولید سامانه‌ای ایران‌ساخت بهبود یافت و مدیریت شد.
فرآینده‌های مختلف کشاورزی در حوزه‌های تولید، کاشت، داشت، برداشت و فروش با تولید سامانه‌ای ایران‌ساخت بهبود یافت و مدیریت شد.
پس از ۱۴ سال کار انجام شده بر روی این خودرو اکنون سوئیچ بلید (Switchblade) در حال انجام آزمایش پرواز به عنوان تازه‌ترین تاکسی پر سرعت است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ