شاهرود- تصادف یک دستگاه خودرو سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جای گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی تصادف یک اتوبوس و یک کامیون در شرق این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
مشهد- مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی تصادف کوئیک با آریو در جاده مشهد - سرخس ۵ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
‌ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف در محور میامی - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشت.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف در محور میامی - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشت.
شاهرود_ دوستدار حیات وحش حاضر در منطقه توران شاهرود بابیان اینکه یوز آسیب دیده تحت نظر تیم پزشکی است، گفت: معاینه های اولیه نشانی از تصادف ندارد بلکه بیانگر بیماری در این نر جوان است.
خارج شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری از بزرگراهی در مکزیک دست کم ۱۵ کشته برجا گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
در اثر این اتفاق، مریم باقرزاده زن دوچرخه‌سوار دچار خونریزی مغزی شده و سطح هوشیاری او در حال حاضر پنج است.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
یک اتفاق تلخ و سانحه تصادف باعث مرگ یکی از بازیکنان جوان ذوب آهن شد.
بر اثر برخورد یک اتوبوس مسافربری الجزایری با یک خودروی تجاری در روز چهارشنبه در صحرای جنوبی این کشور دست کم ۳۴ نفر کشته شدند.
دیدار تدارکاتی شاگردان رضا عنایتی مقابل حریفی از لیگ مولداوی لغو شد.
میامی- همزمان با صبح ششم تیرماه ۱۴۰۲ یک قلاده یوز پلنگ آسیایی دیگر هم دقیقاً در همان محور میاندشت میامی بر اثر تصادف تلف شد.
شاهرود- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود از وقوع یک فقره تصادف در محور میاندشت در شهرستان میامی خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر مصدوم شدند.
شاهرود- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: سه تبعه هندوستان در تصادف در محور میامی - سبزوار جان خود را از دست دادند.
شاهرود- تصادف یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جا گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
شاهرود- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شاهرود گفت: در ۴۸ ساعت اخیر ۲۸ تصادف در شهرستان رخ داد که ماموران اورژانس ۴۴ نفر مصدوم این تصادفات را به بیمارستان‌ها منتقل کردند.
شاهرود- نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می‌دهد که در سه دهه اخیر ۵۱ یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ‌های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.
شاهرود- دو یوز در محل تصادف یوز ماده دیده شدند و برای جلوگیری از تصادف دیگر، محیط‌بان و نیروهای محلی در منطقه حضور دارند.
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان ضمن تأیید خبر جان باختن توله یوز یک ساله توران شاهرود در محدوده میامی-عباس آباد، گفت: پایش این محدوده با تعداد بیشتر و محدوده وسیع‌تر انجام خواهد شد.
شاهرود- یک قلاده یوزپلنگ بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در محور عباس آباد-میامی کشته شد، این نهمین یوز طی یک دهه اخیر بود که بر اثر تصادف در این منطقه تلف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ