سلما همتیان شطرنج باز ۸ ساله کشورمان در مسابقات آسیایی با حجاب کامل (چادر) مدال طلا را کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای رشیدی کوچی به دفعات درحین مناظره، بحث را به بیراهه هدایت کردند و شاید عامدانه موجب بروز مناقشاتی شدند که نه زیبنده نمایندة محترم بود و نه برازنده رسانۀ ملّی!
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
تصویری از دختر بی حجاب در گزارش صدا و سیما در روز عید فطر درباره بی حجابی منتشر شده است.
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده گم شدن دختر اصفهانی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.
نماینده ای از دفتر مقام معظم رهبری با حضور در جمع مردم زلزله زده خوی سلام رهبر انقلاب را به این مردم زلزله‌زده ابلاغ کرد.
ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین معزی که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری گفت: در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا پیام‌ محبت، صمیمیت و سلام مقام معظم رهبری را به مردم زلزله زده این منطقه برسان
دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: پوتین با بن سلمان در چارچوب اوپک پلاس برای ثبات در بازار جهانی نفت گفتگو کرد.
سرپرست دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به اختصاص اتاقک‌های ویژه برای پیروز در سرما گفت: تصمیم درباره جفت‌گیری در اسارت مجدد فیروز و ایران، پدر و مادر پیروز قطعی نشده است.
ویدیویی این روز‌ها از یک دختر دانشجو در فضای مجازی پر بازدید شده که در آن، این دختر دانشجویی خطاب به خبرنگار صدا و سیما می‌گوید: «با صداوسیما حرف نمی‌زنم»
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
سید مهرداد سیدمهدی که پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بود به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دفتر رهبر جمهوری اسلامی منصوب شد.
سید مهرداد سیدمهدی که پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بود به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دفتر رهبر جمهوری اسلامی منصوب شد.
ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد، اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
سما دختر ۲۲ ساله‌ای که برای خرید به یک پاساژ در شیراز رفت، ولی هرگز بازنگشت. هیچ نشانه یا اثری از این دختر نیست. هیچکس نمی‌داند که او الان کجاست، نفس می‌کشد یا نه. آخرین بار با مادرش تماس گرفت و گفت که خریدش تمام شده و تا یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.
سما دختر ۲۲ ساله‌ای که برای خرید به یک پاساژ در شیراز رفت، ولی هرگز بازنگشت. هیچ نشانه یا اثری از این دختر نیست. هیچکس نمی‌داند که او الان کجاست، نفس می‌کشد یا نه. آخرین بار با مادرش تماس گرفت و گفت که خریدش تمام شده و تا یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.
با گذشت بیش از چهل روز از ماجرای ربوده شدن «سما جهانباز» دختر ۲۳ ساله ماموران پلیس همچنان در حال پیگیری هستند، اما هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نکرده‌اند و گوشی همراه این دختر نیز یک ساعت پس از اینکه از او خبری نمی‌شود خاموش و از دسترس خارج می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ