هستی رضایی موفق شد در جدول اصلی رنکینگ جهانی موتورکراس قهرمانی جهان قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه برایتون از لباس دوم فصل جدید خود رونمایی کرد که شباهت زیادی به لباس اول ساسولو دارد.
نوشاد عالمیان بعد از شکست رقبای قدرتمند، برخلاف انتظارها نتوانست از پس حریف خود با رنک 180 دنیا بربیاید.
تیم دوبل نوشاد و نیما عالمیان با غلبه بر تیم قدرتمند آلمان و ثبت نخستین شگفتی مسابقات قهرمانی جهان به جمع ١٦ تیم برتر صعود کرد.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
ترکیب اصلی دو تیم ناپولی و آینتراخت فرانکفورت برای بازی حساس امشب اعلام شد.
تیم فوتبال مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر استقلال ملاثانی شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت.
یکی از روش‌های مقاوم سازی، ابزار‌های تسمه‌داری هستند که در زیر ساختمان‌ها نصب می‌شوند. آن‌ها می‌تواند به همه جهات حرکت کرده و تاثیر امواج حاصل از زمین لرزه را قبل از رسیدن به ساختمان جذب کنند.
رئال مادرید امشب به مصاف تیم شگفتی ساز این فصل لالیگا یعنی رئال سوسیداد می‌رود.
گیتی پسند اصفهان یک شکست غیرمنتظره را مقابل شهرداری گنبد متحمل شد.
مربی فجر سپاسی می گوید اگر شاگردانشان دستورات تاکتیکی را انجام بدهند می توانند شگفتی خلق کنند.
مربی فجر سپاسی می گوید اگر شاگردانشان دستورات تاکتیکی را انجام بدهند می توانند شگفتی خلق کنند.
بابلسر- مربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از مسابقات جذفی حذفی باشگاه های کشور به عنوان جام شگفتی ساز یاد و شرایط تیمش را برای بازی ها خوب توصیف کرد.
شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۲۲ میزبانی یک تورنمنت بزرگ فوتبالی را کسب کرد.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند.
سرمربی آبی اناری ها مدعی شده که تیم ملی قطر فرصت خوبی برای خودنمایی در این رقابت ها دارد و می توانند در جام جهانی تبدیل به پدیده شوند.
هورسان رامسر در ادامه روند خوب خود موفق شد فولاد سیرجان را شکست دهد.
میزبانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی، باری دیگر به یک کشور آمریکایی رسید و شیلی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
راه یاب ملل مریوان بر خلاف پیش بینی ها موفق به شکست شهداب یزد شد.
هورسان رامسر در سه ست متوالی کار را به گیتی پسند اصفهان واگذار کرد.
هافبک نفت مسجدسلیمان مدعی است تیمش نمایش بهتری برابر پرسپولیس داشته اما شرایط به سمتی پیش رفت که از کسب نتیجه ناکام ماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ