مهاجم سابق خیبر خرم آباد با عقد قرارداد رسمی به این تیم بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرید امیری برادر وحید امیری از این به بعد پیراهن سبز رنگ خیبر را بر تن می کند.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
مدافع میانی تیم ملی ایران مهره قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب است.
پژوهشگر تاریخ معاصر ایران گفت: چرا باید «آرزوها» را امری منفی بدانیم در حالیکه داشتن آرزو برای فرد و ملت موتور محرک است و هرچه آروزی ملت‌ها بلند باشد، تلاش و تحرک آنها بیشتر خواهد بود.
آیت‌الله سعیدی بیان کرد: کسانی که با اسلام سروکار ندارند و فقط به ایرانی بودن خود می‌اندیشند باید بدانند در تاریخ ایران بی بندباری به شیوه غربی وجود نداشته است و شاهنامه یکی از این مستندات است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با صدور پیامی درگذشت پدر امیر دریادار حسین خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی را تسلیت گفت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق از این منطقه پدافندی بازدید کرد.
امیر قطر استعفای نخست وزیر این کشور را پذیرفت و فرد دیگری را به جای او منصوب کرد.
دستیار امیر قلعه‌نویی با اظهاراتی تند و کم‌سابقه در خصوص اتفاقات بازی استقلال صحبت کرد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
امیر صباحی فرد گفت: ما در آزمایش اخیر موفق شدیم در برد ۳۰۴ کیلومتری، پهپاد را هدف قرار دهیم. در واقع این سامانه، کوچک‌ترین پهپاد با سطح مقطع راداری بسیار کم را کشف کرده و مرود هدف قرار می‌دهد.
شهروندان تهرانی بعد از برگزاری نماز جمعه در یک راهپیمایی ضمن تشییع پیکر شهیدان امیر کمندی و سید فرید معصومی ، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.
پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی تشییع شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.
مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: خبرنگار کانادایی( زهرا کاظمی) را در زندان کتک زده بودند. من پزشکم، کوپنی هم پزشک نشده ام، امکان ندارد که فردی (مهسا امینی) همینطور از بین برود.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: فارغ از این که این جمع بندی‌ها به کجا ختم می‌شود، این حادثه تلخ قابل اغماض نیست و هر نهاد و هر فرد مقصر که قصوری داشته، باید پاسخگو بوده و مجلس هم به دقت این مهم را پیگیری می‌کند.
امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند ارتش در گفتگو با شبکه خبر گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تغذیه اذهان عمومی داخل این رژیم است اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد عمر کوتاه خود را کوتاه تر کند،‌ این گوی و این میدان.
وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز (جمعه) با فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ