در مکزیکوسیتی یک کودک مبتلا به فلج مغزی اولین قدم‌های خود را با کمک اسکلت بیرونی رباتیک برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بقایای کودکی خردسال در منطقۀ پین در شمال لهستان کشف شده که زیر پای چپ او قفلی مثلثی‌شکل وجود دارد. باستان‌شناسان معتقدند که این قفل نوعی طلسم برای جلوگیری از «بازگشت مرده» و آسیب زدن به زندگان بوده است.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
شایعه این بود که مردی کلیمی سر شاگرد نوجوانش را بریده و داخل چاه انداخته و دیگر شاگرد نجاری از مهلکه گریخته و از ترس جرات حرف زدن ندارد.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال لهستان برای بازی دوستانه با آلمان با تصاویر خاصی منتشر شد.
فعالیت پی‌گیرانۀ باستان‌شناسی در مکزیک هر روز اطلاعات بیشتری از زندگی و فرهنگ ساکنان بومی قارۀ آمریکا را در اختیار محققان می‌گذارد.
پس از انتشار شایعات محلی در مورد این فوک شاد، عکس‌های او با نام مستعار نیل در الی، شهر کوچکی در شرق انگلستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
قبر متوتو در غار «Panga ya Saidi» یافت شده است. این غار از سال ۲۰۱۰ توسط گروهی به سرپرستی موزه ملی کنیا در نایروبی و موسسه «ماکس پلانک» در شهر ینا آلمان مورد کاوش و بررسی قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
این لنگه کفش چرمی ۱۵ سانتیمتری احتمالا متعلق به یک کودک خردسال است که سه هزار سال قبل از ما زندگی می‌کرده است.
محققان به کودکان ۱۲ تا ۴۸ ماهه تصاویر متحرک را نشان دادند و سپس از ردیابی چشم برای ارزیابی توجه آن‌ها استفاده کردند. برخی از کودکان نوپا که بیشتر به صحنه‌های بدون افراد توجه می‌کردند تا اینکه به کسی توجه کنند که عبارات با زبان بچگانه را که ممکن است مادر استفاده کند، بگوید، بعداً مبتلا به اوتیسم با دقت و درستی ۹۴ درصد تشخیص داده شدند.
طبق کتاب رکوردهای جهانی گینس، پشه ها سالانه بین ۷۲۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ انسان را به بیماری مبتلا می کنند. خطرناک ترین این بیماری ها مالاریا است، اما پشه ها ناقل بیماری های کشنده دیگری مانند تب دنگی و تب زرد نیز هستند.
یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
در برخی از گونه‌ها، پدر نقشی جدایی‌ناپذیر در تربیت کودک در کنار مادر - یا گاهی به جای او - دارد.
اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه شود.
کالبد شکافی مجازی یک کودک نوپای مومیایی شده در قرن هفدهم را به عنوان اولین پسر یک کنت قدرتمند اتریشی شناسایی کرد.
مراسم تشییع پیکر شهید ریان یاسر سلیمان کودک فلسطینی که در پی تعقیب از سوی نظامیان صهیونیست پس از سقوط از ارتفاع دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز در بیت لحم با حضور گسترده فلسطینی ها برگزار شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.
رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر ددمنشانه و وحشیانه علیه نوار غزه ۱۶ کودک فلسطینی را به شهادت رساند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ