دکتر فرزین گفت: یکی از مهمترین راهبردها و محورهای سیاست بانک وجود محصولات متنوع و جدید با رویه های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.
مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.
بانک مرکزی در راستای تأمین مالی برای تکمیل پروژه‌های ارزآور ملی «دستورالعمل اجرایی عرضه اوراق مرابحه ارزی» را در بخشنامه ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
بانک تجارت که در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست فعالیت‌های ارزی در میان بانک‌های کشور شده بود، در سه‌ماهه اول سال 1402 نیز موفق به تکرار دستاورد سال گذشته و کسب مجدد رتبه اول در شبکه بانکی کشور شد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد .
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت و بانک مرکزی سبب تسهیل تامین ارز در شبکه تامین و ایران خودرو شده، تصریح کرد: در حال حاضر تولید روال عادی داشته و چالشی در زمینه تامین و تغذیه خطوط تولید وجود ندارد.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند.
مشاوره ارزی بانک مرکزی به ابهامات معاملات جدید شبکه ارزی پاسخ داد.
سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است؛ بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری هفت نفر از دلالان ارزی و کشف ۱۱ میلیون دلار اسکناس تقلبی در بازار ارز تهران خبر داد.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق گواهی ارزی با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق ریالی مبتنی بر ارز (دلار) با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
بر اساس آمار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت به رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در زمینه فعالیت‌های ارزی در بخش واردات کشور دست یافت.
بانک ملی ایران با هدف تسهیل مبادلات و گسترش خدمت رسانی ارزی در شبکه بانکی، شبکه خودپردازهای هوشمند ریالی ـ ارزی خود در شعب سراسر کشور را توسعه داد.
بانک ملی ایران با ارایه خدمات ارز زیارتی به بیش از 121 هزار زائر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)، رتبه نخست شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
بانک مرکزی اعلام کرد که فعالیت شبکه صرافی های مجاز در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با اولویت ارائه خدمات ارز اربعین به زوار حسینی استمرار دارد.
جلسه معاون ارزی بانک مرکزی با مدیران بین‌الملل بانک‌های کشور به منظور تجهیز و آمادگی برای گسترش و احیای روابط کارگزاری با بانک‌های خارجی برگزار شد.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در تیر امسال بیش از ۶۸۶ هزار میلیارد تومان شد که نسبت به خرداد ۱.۸۶ درصد رشد در تعداد و ۵.۴۳ درصد کاهش در ارزش ریالی داشت.
رگبار و رعد و برق در تهران
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ