تیم ملی تیراندازی ایران با ۱۹ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان مصر شد که حاصل آن یک سهمیه المپیک پاریس، یک مدال نقره و سه برنز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
رقابت عکاسی The Big Picture به همت آکادمی علومِ کالیفرنیا برگزار می‌شود و به تازگی عکس‌های برنده و فینالیست‌های سال جاریِ آن اعلام شده است.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
شاهرود - رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه طی سال گذشته ۱۳۶ اثر در فهرست میراث فرهنگی کشور قرار گرفت، گفت: طی سال جاری در شاهرود ۱۹ اثر طبیعی و معنوی ثبت شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
حداقل ۱۹ شرکت کننده در تجمع ضدسلطنتی امروز در انگلیس از سوی پلیس بازداشت شدند.
سازمان ملل اعلام کردند تداوم جنگ داخلی و بحران کنونی در سودان در ماه‌های آینده 19 میلیون نفر از مردم این کشور را در معرض گرسنگی شدید قرار می‌دهد.
آبادان- مسئول امور شاهد و ایثارگران و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش آبادان گفت: ۱۹ هنرستان آبادان به نام شهدای دانش‌آموز مزین می‌شوند.
اهواز - ۱۹ تفاهم نامه صنعتی و زیرساختی با اعتبار ۸۶۹ هزار میلیارد تومان برای استان خوزستان در حضور رئیس جمهور امضا شد.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
نماینده آفریقای جنوبی در بریکس می‌گوید ۱۳ کشور به صورت رسمی و ۶ کشور نیز به صورت غیررسمی تمایل خود برای پیوستن به این گروه را اعلام کرده‌اند.
مدیرکل حوزه ریاست معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از ۱۹ اقدامِ سند تحول زنان و خانواده برای یکپارچه‌سازی با دستگاه‌های اجرای خبر داد.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
دور جدید اردوی تمرینی و انتخابی تیم‌های ملی تفنگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از یکشنبه، ۲۷ آذر ماه آغاز می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی افراد ناشناس در ایذه ۵ تن را به شهادت رساند/ تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند/ قاتل مرد زانتیا سوار پیدا نشد/ از قتل همسرم پشیمانم/ پلنگ سیاه بر دار مجازات/ درگیری در پارک مرد جوان را نابیینا کرد/ قتل یک زن در تاکسی/ سرقت میلیاردی مردان نقابدار از برج زعفرانیه
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
وی تعداد تلفات این حادثه را ۱۹ کشته و ۲۰ مجروح اعلام کرد و افزود که تعدادی از این آمار مربوط به شهدای نیروهای نظامی کشورمان است.
وی تعداد تلفات این حادثه را ۱۹ کشته و ۲۰ مجروح اعلام کرد و افزود که تعدادی از این آمار مربوط به شهدای نیروهای نظامی کشورمان است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار از کوه عظیمیه/ کله پاچه قاتل زن میانسال/ ماجرای عاشقی که دزد شد!/ خدمتکار خانه سارق انگشتر برلیان/ تیراندازی در بیمارستان دامغان/ قتل مرموز استاد دانشگاه/ پادشاه روانی خون به پا کرد!/ رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در نابلس براثر جراحات وارده درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ