در حال حاضر تحریم های روسیه اثرات متفاوتی را بر بازار محصولات پتروشیمی گذاشته و مساله برجام و وضع عوارض برای محصولات خام پتروشیمی معادلات جدیدی را برای این گروه ترسیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: امیدوارم قرارداد غلات دریای سیاه حداقل به مدت ۳ ماه تمدید شود؛ البته گزینه بهتر این است که آن را برای ۲ سال دیگر اجرا کنیم.
سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در سه استان نسبت به خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در سفرهای بین شهری و پرهیز ازفعالیت‌های کوهنوردی تاکید کرد.
بازداشت روزنامه‌نگار آمریکایی در روسیه به حکم دادگاه مسکو به‌مدت ۳ ماه تمدید شد.
کاهش زاد و ولد، علاوه بر اینکه یک تهدید جمعیتی محسوب می‌شود؛ با آسیب‌های دیگری نیز همراه است که از آن جمله می‌توان به ظهور خانواده های سه نفره اشاره کرد.
بر خلاف شایعات مطرح شده امیر حسین اسفندیار از اورال اوفا برای تمدید قرارداد با این باشگاه پیشنهاد دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
دو باشگاه سپاهان و ملوان بخاطر رفتار تماشاگران‌شان تهدید به محرومیت از سوی کمیته انضباطی شدند.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
فوق ستاره فوتبال آرژانتین با زدن ۳ گل در بازی دوستانه تیم ملی کشورش برابر کوراسائو نام خود را در کنار علی دایی و رونالدو قرار داد.
با اعلام باشگاه تراکتور، ریکاردو آلوز قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با این تیم تمدید کرد.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
جهش ۳ میلیون تومانی قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی فقط در طول یک ماه نشان می‌دهد که انتظارات تورمی به بازار مسکن سرایت کرده و همزمان با التهاب بازار‌های موازی، بخش مسکن نیز از فضای تورم عمومی کشور جا نمانده است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی "فراهمی غذا"، "دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا"، "مصرف و سلامت غذا" و "ثبات و پایداری (تاب‌آوری) " است.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
«تمدید دوره رهبری "شی جین پینگ" در چین برای مرتبه سوم، حاکی از این نکته است که در ابعاد کلان، سیاست‌های وی در عرصه‌های داخلی و بین المللی چین، مورد تایید مجموعه رهبران حزب کمونیست این کشور بوده است. از سوی دیگر، جریان‌های سیاسی که به شی جین پینگ نزدیک هستند (در چهارچوب حزب کمونیست چین) نیز رای و قدرتشان بر جریانی که منتقد وی هستند، می‌چربد. مساله‌ای که از منظر سیاست داخلی و بین المللی چین، حامل پیام‌های قابل تاملی است.»
جنگ روسیه و اوکراین، شیوع ویروس کرونا و تغییرات آب و هوایی از مهمترین عواملی است که اقتصاد کشورها، امنیت غذایی و بازارهای جهانی را تهدید می‌کند در این میان سه راهکار اصلی برای مقابله وجود دارد.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
روزنامه‌های روزشی امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش سه برابری کار تمدید گذرنامه خبر داد.
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که پیروزی به دست محور مقاومت از سوریه تا فلسطین، ایران، لبنان، یمن و عراق رقم می خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ