سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی در سه استان نسبت به خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در سفرهای بین شهری و پرهیز ازفعالیت‌های کوهنوردی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، شمال هرمزگان و جنوب فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی ۲ روز آینده وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور خبر داد.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
هشدار نارنجی وقوع رگبار و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
با اعلام سازمان هواشناسی از پنج‌شنبه تا شنبه (۱ تا ۳ تیرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید در شرق و جنوب شرقی کشور برای روز جاری پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور پیش بینی می‌شود.
ظهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا بعدازظهر فردا دوشنبه ۲۲ خرداد به‌ویژه در ارتفاعات استان تهران، احتمال رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک وجود دارد.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
رگبار باران و وزش باد شدید در ۶ استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا شنبه (۲۷ فروردین) نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور در روز جمعه و هفته پیش رو پرداخت.
از فردا با گذر سامانه سرد از استان تا دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی استان مورد انتظار است.
رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید در تهران
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابر‌های همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.
رگبار و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها
هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد.
رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در ۸ استان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ