اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال ملاثانی علیرغم اینکه تیمی پر هوادار محسوب می‌شود اما با ماجراهایی عجیب این روزها مواجه شده است.
خداداد عزیزی در کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» از فراز و فرودهای زندگی خود و دلایل ترک زودهنگام تیم ملی پرده برداشته است.
برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار تصاویری از نوشته‌هایی توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس جدید اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد. برخی از آنها همچنین خواستار عذرخواهی و استعفای سلاح‌ورزی شدند.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
به نظر می‌رسد رابطه پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند عمیق‌تر از چیزی است که تصور می‌شود.
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
این توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان است که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده است.
اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سوت پایان نیمه اول و در حین ورود به رختکن با صحنه‌هایی شوکه کننده مواجه شدند.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
جواد نکونام به عنوان " شاه ماهی نقل و انتقالاتی" از سوی فتح الله زاده معرفی شد و دربی‌های جذابی را هم پشت سر گذاشته است.
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز در توییتی نوشت: گاز یک استخر لاکچری ویژه ثروتمندان و بچه پولدار‌های تهران، با اطلاع‌رسانی به موقع قطع شد
ناصر نعمتی، مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد، در صفحه توییتر خود از کشف یک کانال زیرزمینی در حفاری خط سه قطار شهری خبر داده و مدعی شده است که محیط در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته تا ارزش تاریخی سازه و سایر موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
ماجرای رونالدو-مسی به هک توییتر مجری معروف انگلیسی رسید.
امام جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه‌انگیزی‌های سه ماهه اخیر از میان آسیب‌های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد ۲ آسیب مهمتر و برجسته تر است. اولین آن شکستن قداست‌ها و بی‌حرمتی به مقام زن به ویژه با شکستن حریم عفاف و حجاب است.
تحقیقات فدرال از ایلان ماسک در ماجرای خرید توییتر
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
به عقیده علی کفاشیان اگر رئیس فدراسیون فوتبال به برخی توصیه ها عمل نکند، اذیت خواهد شد!
علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: پس از ۴۰ سال ‎سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید»
محمود قائدی با انتشار توییتی، ماجرای نقل قول بنزینی از سخنگوی دولت را توضیح داد.
دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ