رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان قوه‌قضائیه با هیئت‌دولت گفت: مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به‌جای مطرح‌ کردن در رسانه‌ها به جلسات کارشناسی در دستگاه‌ها نیاز دارد تا سریع رفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا فصل آینده یک بازیکن آکادمی لاماسیا را در تیم اول باشگاه به خدمت خواهد گرفت.
بررسی تأثیر فعال‌سازی و افزودن نانوذرات سیلان بر خواص فیزیکی و محیط زیستی نمونه باطله‌های سولفیدی معدنی به‌منظور سیمانی‌شدن طرحی است که عالیه ساعدی در قالب رساله آن را به پایان رسانده است.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حتی به سهم دانشگاه امام صادق در دولت رئیسی نیز معترض شده و گفته: «حوزه علمیه فعلی برای حل مشکلات کشور راه‌حل دارد و دستگاه کارشناسی جدید کار حوزه علمیه هست نه دانشگاه امام صادق و مکان‌های دیگر.»
کولو موانی که در فینال جام جهانی فرصت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین را از دست داد و نتوانست گل بزند، می‌گوید اگر در دام اندوه بیفتد، زندگی‌اش نابود خواهد شد.
برخی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یوونتوس قصد دارد به مکس آلگری، سرمربی این تیم، پستی مدیریتی در این باشگاه پیشنهاد بدهد.
مستشارالدوله نخستین اثر مکتوب موثر را در توجیه نوعی از مشروطیت یا حکومت قانون نوشت و به همین دلیل بررسی رساله «یک کلمه» او اهمیتی اساسی دارد. مستشارالدوله، تبریزی بود و سمت‌هایی، چون کارپردازی در کنسول‌خانه‌های حاجی ترخان، سن پترزبورگ و تفلیس را بر عهده داشته است.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است آینده تحولات فعلی، جامعه را به سمتی می‌برد که «تغییراتی آرام»، درگیری‌ها را به هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دو دیدگاه فرهنگی - اجتماعی متفاوت از هم، بدل می‌کند و حاکمیت نیز با این تغییرات همراه خواهد شد.
ابطحی گفت: طرفین آنقدر رادیکال شده‌اند که راه‌حل اصلاحی را نمی‌پذیرند. جریان برانداز و همین اعتراضات ماه‌های اخیر را بررسی کنید، اگر مطالبه‌محور بود و فقط نمی‎گفتند که حکومت باید عوض شود، هرچیزی می‌توانست جزو مطالباتشان باشد، از تغییر قانون اساسی تا قانون حجاب اجباری و هرکدام از آن‌ها که بود می‌شد اصلاح و عملیاتی می‌شد. درون حاکمیت هم همینطور عمل کرد و گفت من یک قدم هم عقب نمی‌گذارم.
عباس عبدی نوشت: اقتصاد ایران راه‌حل اقتصادی ندارد. علت نیز در سیطره سیاست بر همه حوزه‌های اقتصادی است که حوزه مستقلی را به نام اقتصاد به رسمیت نشناخته است. بنابراین مشکل ایران سیاسی است. مشکلات این حوزه است که به سایر امور از جمله اقتصاد نیز سرریز می‌شود.
اگر ایران و امریکا تصمیم بگیرند مسائل خود را بدون واسطه دیگران چه اروپا چه سایرین و از طریق مذاکره مستقیم حل‌وفصل کنند، ممکن است باز شدن گره‌های کوچک به بازشدن گره‌های بزرگ‌تر میان دو کشور کمک کند.
افراط‌گرایان راستگرا که رهبری آن‌ها را بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برعهده گرفته است، مدعی حل مشکلات فراروی دولت و جامعۀ اسرائیل هستند. راه‌حل مورد نظر آنها، اما از نگاه جامعۀ جهانی و حدود نیمی از اسرائیلی‌ها و همینطور اکثریت یهودیان ساکن کشور‌های دیگر به‌خصوص آمریکا، به فاجعه بیشتر شباهت دارد تا راه‌حل!
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی راه‌حلِ مشکلات امروز را شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش و برخورد عادلانه و صادقانه با مردم عنوان کرد.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برخورد عادلانه و صادقانه با مردم را تنها راه پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای معترضین دانست و گفت: اصلاح در قوانین و سیاست‌های کلی کشور نیاز نیست، اجرای سیاست‌ها باید دقیق و درست صورت بگیرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بابیان این که نیروهای انقلابی و متدین باید گفتمان عقلانی را برای دفاع از دین انتخاب کنند، کاهش دوقطبی شدن جامعه را در گرو این گفتمان دانست.
رئیس‌جمهور گفت: امنیت منطقه باید حتماً درون‌زا باشد و دخالت قدرت‌های بیرونی نه تنها راه‌حل مشکل نیست، بلکه بر مشکلات دیگر می‌افزاید.
وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل، راه حل پایان فاجعه انسانی در یمن را توقف فوری تجاوزات ائتلاف سعودی، رفع کامل محاصره یمن و خروج نظامیان بیگانه از این کشور دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس و دولت تلاش می‌کنیم با همان فرهنگ گذشت و محبت دوران دفاع مقدس، با عقل متصل به وحی در کنار یک عزم مومنانه و ابتکار عمل، خلاقیت، تلاش مجدانه و خستگی‌ناپذیر، با شجاعت برای عبور از مشکلات تصمیم‌گیری و تلاش کنیم.
العامری اضافه کرد: سلاح راه‌حل نیست و تنها راه پایان دادن به مشکلات میان برادران، گفت وگو و تفاهم است.
بارندگی کم برداشت غلات پاییزی را که ۷۵ درصد از کل برداشت سالانه چین را تشکیل می‌دهد از بین می‌برد و افزایش قیمت کالا‌های جهانی را بیش از پیش تشدید می‌کند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ