مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور پس از دیدار برابر مس کرمان، اصفهان را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
اسطوره باشگاه رم هم در خصوص درگذشت سیلویو برلوسکونی صحبت کرد.
از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود که شرط رومنیگه برای بازگشت به باشگاه، اخراج حمیدزیچ بوده است.
درهای ورزشگاه آزادی ساعت ۱۴ فقط به روی تماشاگرانی که بلیت دارند، باز می‌شود.
امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی و مسئولان فدراسیون فوتبال به دیدار محمود خسروی‌وفا رفتند.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
با چینش ترکیب داوران در هفته بیست و پنجم، اشکان خورشیدی نیز صاحب شانس برای قضاوت دربی شده است.
کاپیتان تیم فوتبال لیون در جدال با پی‌اس‌جی پنالتی حساسی را از دست داد.
همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
با حضور سینا سعیدی فر در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، تمام بازیکنان استقلال در این فصل به میدان رفتند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری‌ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری‌هایشان انتقاد کرد.
سرمربی سپاهان نسبت به شایعات موجود مبنی بر ترک نیمکت این تیم و ایران واکنش نشان داد.
هولمفیلد روستای آرامی به‌نظر می‌رسد، اما به دلیل صدای ممتد عجیبی در خانه‌ها زندگی برای بعضی از اهالی این روستا تبدیل به رنج مداومی شده است. همه نمی‌توانند این صدا را بشنوند و پژوهشگران هم نتوانستند منبع آن را بیابند. خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند.
جلسه‌ی کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان صبح امروز در سالن جلسات خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
آیت الله علوی بروجردی گفت: آقا امام عسکری صلوات‌الله و سلامه‌علیه حق بزرگی به گردن ما دارند. معلم بزرگی برای ما هستند. یاد بگیریم با همه، حتی آن‌هایی که کج رفتند، حتی آن‌هایی که منحرف شدند، رهایشان نکنیم. بار‌ها گفته‌ام که ما برای همۀ این‌ها پدر هستیم. این‌ها بچه‌های ما هستند. علوی است؟ منحرف است؟ بی‌حجاب است؟ بسیار خوب! بچه‌های ما هستند یا نیستند؟
این یک حرکت نمادین است، به یاد ژینا (مهسا) امینی و همه کسانی که مظلومانه از دنیا رفتند و نیز برای ابراز همبستگی و همدردی با همه مردم ایران.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ