احسان اصولی می‌گوید فدراسیون فوتبال برنامه‌هایی را در جهت کاهش تاثیر دلالی در فوتبال دنبال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات حذف شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
پیش‌نویس بیانیه به ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه‌گانه ایران و همچنین برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین تهران و ریاض می‌پرداخت اما در بیانیه پایانی، هر دو بند حذف شده است.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیئت دولت به سوال خبرنگاران درباره سرخابی‌ها پاسخ داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی از حذف موضوع ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سه دوره سابقه نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سلطنت طلبان و منافقان به دنبال حذف جمهوریت از ایران اسلامی هستند که این موضوع خط قرمز مردم است.
یکی از افرادی که در طول روز های گذشته نسبت به خبر احتمالی حذف استقلال از آسیا به شدت پیگیر این موضوع بود سرمربی پرتغالی استقلال است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از ردیف‌های بودجه سازمان آتش نشانی به دلیل کالای لوکس بودن حذف شده است و از دولت می‌خواهم این موضوع را اصلاح کند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در ماه آتی مزایده‌های دیگری خواهیم داشت که موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس از همه آنها مهمتر بوده که بلوک مدیریتی این دو باشگاه در دی ماه انجام خواهد شد.
اعضای کمیسیون کشاورزی و توسعه صادرات اتاق ایران خواستار حذف لزوم پیمان‌سپاری ارزی برای صادرات محصولات کشاورزی بوده و موضوع را در دولت و مجلس پیگیری می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان پیش‌بینی کرد، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ نمایش خوبی داشته باشد.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
در فاصله سه هفته تا قرعه‌کشی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ در فرانکفورت، نامه وزیر کشور آلمان به این موضوع اشاره کرده که باتوجه به محرومیت روسیه از رقابت‌های بین‌المللی، این کشور به همراه بلاروس از یورو ۲۰۲۴ نیز محروم شود.
دبیر کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: زائران سال‌های گذشته مبلغی را تحت عنوان رومینگ پرداخت می‌کردند اما قرار است که این موضوع برطرف شود و ۴۰ ایستگاه برای تماس رایگان ایجاد شده است.
این موضوع که در رسانه‌ها مطرح شده که نداشتن بودجه موجب تعطیلی این رشته شده است صحیح نیست و منتفی است و اساساً در آموزش و پرورش بودجه نداشتن برای رشته تحصیلی معنا ندارد
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: مردم به درگاه‌های پرداخت حتما توجه بکنند. در کشور هیچ درگاهی به غیر از شاپرک دات‌آی‌آر نداریم.
انگیزه تعطیلی سالن‌های سینما عمدتاً کاهش تماشاگران و فقدان منطق اقتصادی برای حفظ سالن‌ها بوده است. برای درک این موضوع باید توجه کرد اغلب سالن‌هایی که رو به تعطیلی گذاشته‌اند، در مناطق کمتر برخوردار شهرها واقع شده‌اند که ساکنان آن مناطق سینما همچون اکثریت مردم ایران از سبد خریدشان حذف کرده‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ