تیم‌های ملی رده سنی پایه کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان صبح امروز تهران را به مقصد قونیه محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم اسکواش کشورمان با ترکیبی کامل در 2 بخش دختران و پسران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حضور یافت.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف آماده می‌کنند، هم‌اکنون در آذربایجان اردو زده‌اند.
تیم‌های ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم مالزی شدند.
کمیته فنی پومسه فدراسیون تکواندو، سرمربیان تیم‌های ملی پومسه آقایان و بانوان را برای حضور در بازی‌های آسیایی معرفی کرد.
کمیته فنی پومسه فدراسیون تکواندو، سرمربیان تیم‌های ملی پومسه آقایان و بانوان را برای حضور در بازی‌های آسیایی معرفی کرد.
تمرینات تیم ملی کاراته بانوان ایران با تیم ملی کاراته روسیه در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
بوشهر- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای موفق‌شدن در جام ملت‌های آسیا و دیگر عرصه‌ها باید با تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا بازی کند.
فاطمه پورزمانی به‌عنوان دبیر سازمان تیم‌های ملی کاراته در بخش بانوان انتخاب شد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی، دبیر را تهدید کرد!
جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته امروز به منظور بررسی شرایط تیم‌های ملی کاراته برگزار شد.
مرحله دوم‌ انتخابی تیم ملی کاراته روز سه‌شنبه 30 خرداد برگزار و ترکیب تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش از برگزاری اردوی مشترک تمرینی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به میزبانی این کشور خبر داد.
تیم‌های ملی کاراته ایران در دو بخش کاتای تیمی مردان و کاتای تیمی زنان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های نوجوانان و جوانان پسر ایران روز سه‌شنبه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار می‌شود.
فاطمه بغلانی‌پور به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختران ایران انتخاب شد.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
سرمربی جدید تیم‌های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان تأکید کرد، با فدراسیون کاراته هماهنگ شده است که حتی اگر سایه کسی در حیطه کارش باشد، از تیم ملی خواهد رفت.
تیم‌های ملی رده سنی پایه کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان صبح امروز تهران را به مقصد قونیه محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کردند.
دومین مرحله تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید دختران کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های پایه از یکشنبه آغاز خواهد شد.
رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه سال گذشته هر روز یک رده تیم‌های ملی و گاهی حتی در یک روز چهار رده سنی تیم‌های ملی را اردو داشتیم، گفت: در مجموع، حدود 400 روز در اردو بودیم.
تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه صبح امروز چهارشنبه عازم ترکیه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ