تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف آماده می‌کنند، هم‌اکنون در آذربایجان اردو زده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران نادو با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی تست دوپینگ گرفتند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای خود به کشورش رفته بود، از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است.
زمان آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی مردان و بانوان کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از رئیس پیشین فدراسیون کشتی دعوت کرد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در سال جاری از ۲۳ خرداد تا ۵ تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
کشتی گیران تیم ملی آزاد کشورمان به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی رنکینگ مجارستان در کمپ تیم‌های ملی اردوی می زنند.
اردوی آماده سازی تیم های ملی اسنوکر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (تهران) از ٧ خردادماه آغاز می شود.
فدراسیون کشتی باوجود پیشنهاد عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای برگزاری اردوی مشترک پیش از جهانی بلگراد، با اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان به این سفر مخالف است و امیدها را عازم مجارستان خواهد کرد.
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.
اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان به ترتیب از امروز و فردا برگزار می‌شود.
اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان به ترتیب از امروز و فردا برگزار می‌شود.
شاگردان پژمان درستکار از امروز (دوشنبه) برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در کمپ تیم‌های ملی استارت خواهند زد.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام‌جهانی آمریکا از روز گذشته در کمپ تیم‌‌های ملی آغاز شد.
اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی‌گیر و مربی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور 80 کشتی گیر از سراسر ایران در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی سردار شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
تیم کشتی فرنگی عراق برای برگزاری اردوی مشترک با کشتی گیران ایرانی در کمپ تیم‌های ملی در تهران حضور دارد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ خبر و حاشیه‌ای وارد اردوی تیم‌های ملی شود.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
همانطور که سال گذشته هم در اردوی جهانی اسلو دکتر روانشناس در کنار ملی‌پوشان کشتی بود، از دو اردوی گذشته نیز یک روانشناس در خانه کشتی مستقر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ