شاخص کل در هفته ای که گذشت بیش از ۶۹ هزار واحد ریزش کرد تا حمایت های مهم روز به روز از دست برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان نوشت: ایشان (عبدی) معموماً از اینکه دولت و حکومت برنامه‌ای برای شادی دسته‌جمعی مردم ندارند، شاکی‌اند و اگر دست‌برقضا یک چنین شادی و شعفی جور شد، یاد دستاورد‌های علم جامعه‌شناسی می‌افتند تا آن را تخطئه کنند.
یک خرس وحشی در یک هوای برفی مشغول سرسره‌بازی شد.
چند جوان که مشغول سرسره بازی در برف بودند، با عدم توانایی در کنترل خود به مانع آهنی برخورد کردند و لحظه ترسناکی را رقم زدند./خبرفوری
همه ساله با بارش برف و سفید پوش شدن ارتفاعات استان مرکزی، تیوب سواری، سرسره بازی رونق می گیرد.
این روز‌ها بازار‌هایی همچون ارز، سکه و خودرو، با افزایش‌های بی سابقه قیمت‌ها مواجه بوده است. تا جاییکه دلار آمریکا برای اولین بار به میانه کانال ۴۴ هزار تومان و سکه نیز به نزدیکی ۲۳ میلیون تومان رسید. اما این روند به یکباره برعکس شد و ریزش جایگزین جهش قیمت‌ها شد.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
باشگاه رییکا کرواسی بعد از کسب نتایج ضعیف با «سرسه کوسمی»، این سرمربی ایتالیایی را از کار برکنار کرد. رییکا بعد از ۱۷ هفته، تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم لیگ ۱۰ تیمی کرواسی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ