ملی‌پوش بوکس ایران گفت: از حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اهداف بزرگی دارم و سال‌ها منتظر چنین فرصتی بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی کشمیری، فعال حقوق حیوانات دیروز با انتشار خبر تلف شدن این شیر در اینستاگرام خود نوشت: «شنیده‌ها حاکی از این است که شیر چند ماه قبل تلف شده است. مرگ این شیر پایانی بود بر سال‌ها اسارت و رنج این حیوان و البته از سرنوشت سایر حیوانات این باغ وحش که سال ۹۳ تاسیس شده بود نیز هرگز خبری منتشر نشد.»
روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹؛ هر سال به‌طور متوسط ۴ هزار و ۱۸۳ نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی ۵/۱ مورد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: افرادی که کلیپ تقطیع شده و نادرستی را از اجرا‌های سال‌های گذشته به عنوان اجرای تالار وحدت به مردم داده‌اند، باید نزد خدا استغفار کنند. این کلیپ مربوط به سال ۹۴ و ۹۷ است. من به کسانی که اعتراض کردند و آمدند جلوی در وزارت ارشاد حق می‌دهم.
هزاران عراقی به رغم سالها همکاری با ارتش آمریکا و مشمول بودن در برنامه‌‏های مهاجرتی ، سالهاست که به همراه خانواده در انتظار روادید آمریکا آواره کشورهای دیگر هستند.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ در حالی منتشر شد که در بخش‌ها و ماده‌های مختلف این برنامه به طور تفصیلی به موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی پرداخته شده است.
عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
والیبال ایران، آسیا و حتی دنیا می تواند در سال‌های پیش رو منتظر درخشش یک ستاره جذاب باشد.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
اگرچه آمار اختلال روانی در ایران طی سال‌های اخیر زیر ۲۰ درصد بود، اما شیوع کرونا و نتایج جانبی آن یک جهش بزرگ در این آمار پدید آورد. حالا و متاثر از اتفاقات سه ماه اخیر ایران آیا باید منتظر جهش بزرگتری در این آمار باشیم؟
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
لازم به ذکر است مهندس ضرغامی در سال‌های گذشته یادداشت‌های مفصلی در مورد علل گرایش به بدحجابی و راه‌حل‌های آن در رسانه‌ها منتشر کرده است.»
رئیس سازمان بورس گفت: در گذشته مصوبات شتاب‌زده‌ای منتشر می‌شد که کل صنعت‌ کارگزاری را تا سال‌های زیادی درگیر می‌کرد؛ بنابراین بهتر است که هرچه سریع‌تر خلاء‌های موجود شناسایی شود.
جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد و کاپیتان سابق تیم ملی که سال‌ها با علی دایی در تیم ملی حضور داشته تصویری همراه با او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
برای نخستین بار، محمدحسن‌خان اعتمادالسلطنه، در باره راه‌آهن، مطلبی را در خاطراتش نوشت که سال‌ها بعد در قالب کتابی منتشر شد: «.. وزیر امور خارجه وارد شد. تعریف پروتست روتر [رویتر]را در باب قرارنامه راه‌آهن جدید و اظهارات سفارت انگلیس بیان کرد. قرار شد سه‌شنبه به این کار برسیم. تفصیل روتر و راه‌آهن مفصل است. ان‌شاءالله خواهم نوشت.» و مدتی بعد نوشت: «شنیدم قرارنامه راه‌آهن ما بین دولت ایران و وزیر مختار ینگی‌دنیا [آمریکا]بسته شده و مشیرالدوله در نوشتن این قرارنامه یکصد هزار تومان مداخل کرده است.»
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل را پرداخت کرده و کل تعهدات باقیمانده تا پایان سال بابت تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های قبل، ۸۷.۶ هزار میلیارد تومان است.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل، پرداخت کرده است.
صبح یکشنبه سی‌ام مرداد سال جاری در خیابان ایران‌زمین شهرک غرب قتلی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده می‌شود. بعد از حضور ماموران مشخص می‌شود دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور که سمت‌های دیگری مانند معاونت وزارت بهداشت را در سال‌ها قبل به‌عهده داشت، هنگامی که در بیرون از منزل منتظر راننده شخصی خود بوده تا به محل کارش برود، به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل می‌رسد.
در اطلاعیه سازمان صداوسیما آمده است: صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آنها می نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ