متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ در حالی منتشر شد که در بخش‌ها و ماده‌های مختلف این برنامه به طور تفصیلی به موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی پرداخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال مشارکت مردمی در حوزه تعاون ۴۴ هزار میلیارد تومان بود که برای افزایش سهم تعاون گران در بخش درآمد ناخالص ملی به ۲۹۰ همت نیاز است.
سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و داوطلبانی که سوابق تحصیلی نداشتند یا سوابق آنها ناقص بود در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند تا بتوانند سهم 40 درصدی در کنکور سراسری را کسب کنند.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) بهره‌برداری می‌ شود.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
در زمستان ۱۴۰۱ سهم جمعیت شاغل فارغ التحصیل آموزش عالی از کل شاغلان ۲۷.۴ درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می‌دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۰.۸ درصد افزایش داشته است.
معاون سابق بانک و بیمه وزارت اقتصاد از ۷ هزار شعبه بانکی اضافی در کشور خبر داد و عوامل موثر بر ناترازی بانکی را برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال ۲۰۲۲ ارزش مبادلات ایران و قزاقستان به ۵۲۸ میلیون دلار ارتقا یافته که سهم صادرات ایران حدود ۲۱۰ میلیون دلار بوده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، کسب مرجعیت علمی و افزایش سهم تحقیقات و فناوری از GDP کشور لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله ایمنی خودروها، گفت: تأثیری که نوع و کیفیت خودرو در کشته شدن فرد داشته، حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت توجه به مساله ایمنی خودروها گفت: تأثیری که نوع و کیفیت خودرو در کشته شدن فرد داشته، حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب ۱۱ هزار مشاور به صورت منطقه‌ای و اطلس نیاز است و در دانشگاه فرهنگیان سهم بیشتری به بخش امور تربیتی و مشاوره داده شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس تصمیماتی که در کشور و با تصویب مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، قرار شد سهم کنکور در پذیرش کمتر و توجه به امتحانات و کلاس و محتوای درسی اتفاق بیفتد و سابقه تحصیلی مد نظر قرار بگیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است اگر بودجه معاونت پرورشی امسال را تقسیم بر ۱۶ میلیون دانش آموز در طول سال تحصیلی کنیم روزی ۴۳ تومان می‌شود.
آگهی دهندگان و وب سایت‌های انتشار اخبار گله دارند که اپل درباره شیوه استفاده از درآمد‌های تبلیغاتی به خصوص سهم ناشران و همچنین شرکت از آن شفاف نبوده است.
وزارت جهاد کشاورزی در یک اقدام حمایتی جدید در سال زراعی جاری به ازای هر هکتار اراضی زراعی در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۵۰ هزار تومان برای کمک به حق بیمه کشاورزان پرداخت می‌کند.
حمزه حسنی بابیان اینکه ۷۰ درصدمجوزهای مرتبط باساخت باراول تجهیزات درصنعت نفت بوده است،اظهار کرد:تعداد مجموعه‌های فعال دانش‌بنیان که درتلاش برای ساخت تجهیزاتی ویژه صنعت نفت مختلف بوده‌اند.
شاهسونی تاکید کرد: بر اساس مطالعه وزارت بهداشت در ۲۷ شهر با جمعیت تقریبا ۳۵ میلیون نفر مشخص شد در سال ۱۴۰۰ میزان مرگ‌های منتسب به ذرات معلق در کشور، ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است که از این میان سهم تهران ۶۴۰۰ مرگ اعلام شد. بر این اساس توجه به توصیه‌های بهداشتی برای به حداقل رساندن آثار و عوارض آلودگی هوا ضروری است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: توصیه اکید ما این است که اگر از طریق مدرسه دانش آموزان به مراسم ۱۳ آبان اعزام می‌شوند اخذ رضایت نامه والدین اجباری است.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از ابلاغ بانک مرکزی برای تخصیص ۲۰ درصد سهم منابع بخش کشاورزی هر یک از بانک‌ها برای اجرای کشاورزی قراردادی خبر داد.
مشاور وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت ملی نفت، گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای آفت زدایی از جنگل‌های بلوط زاگرس ذیل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تخصیص پیدا کرد.
براساس اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ۸۰ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در جهان انجام می شود اما سهم ایران در حوزه ناچیز و این نشان دهنده غفلتی بزرگ در استفاده از این موقعیت است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تقویم رقابت‌های مختلف خود را تا سال ۲۰۲۶ اعلام کرد که برنامه مسابقات فوتسال زنان و همچنین رقابت‌های فوتسال جوانان آسیا در این تقویم دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ