سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: در قهرمانی آسیا با وجود اینکه دستمان خالی بود از نفراتی استفاده کردیم تا بتوانیم برای ایران آبروداری کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس تلاش شبانه روزی دارند که لایحه حجاب و عفاف طی دو ماه آینده برای تصویب آماده شود.
سکوت ۲ ماهه هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پایان یافت. مقامات ناسا اعلام کردند این ابزار مریخی در تاریخ ۲۸ ژوئن با کمک همکار رباتیک اش (کاوشگر استقامت) با راهبران خود تماس گرفت.
شائبه چینش و مهندسی انتخابات به وجود می‌آید اما داوری ابایی از این شائبه‌ها ندارد و تخلفش مورد حمایت وزارت ورزش نیز قرار دارد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۲ تیرماه به حافظ را بخوانید.
ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پایگاه داده اعتباری برای فعالان اقتصادی کشور ظرف ۲ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که توافق غلات برای ۲ ماه دیگر تمدید شده است.
الوکره با هافبک ایرانی خود دیدار مقابل السد را آغاز می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که توافق غلات به مدت ۲ ماه تمدید شده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که توافق غلات به مدت ۲ ماه تمدید شده است.
دو گل تماشایی ستاره ایرانی فاینورد در جمع برترین گل‌های ماه فوریه این باشگاه قرار گرفته است.
نخست وزیر هلند امروز در سخانی اعلام کرد: اوکراین زودتر از ۲ ماه آینده نمی‌تواند سامانه های «پاتریوت» آمریکایی را دریافت کند.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف رخ داده در دیدار ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲ بهمن ماه را بخوانید.
تیم ملی پاراتیراندازی در حالی از امروز اردوی آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در سالن تیراندازی آزادی آغاز می‌کند که از ۵ ورزشکار دعوت شده، تنها ۲ تیرانداز در اردو حضور دارند.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت از ثبات تولید و قیمت روغن موتور تا دو ماه آینده خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌‎احمر از انجام بیش از ۲ هزار عملیات امدادی در آذرماه خبر داد.
اصفهان-مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲ آذر ماه را بخوانید.
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه دوماه است آمار مرگ و میر کرونا زیر ۱۰ نفر است و برخی از روز‌ها صفر بوده است در حالی که در آمریکا بالای ۲۰۰ و اروپا بالای ۱۰۰ نفر مرگ و میر داریم و موج کرونا در ژاپن و کره در حال افزایش است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲ شهریور را بخوانید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای بانه از هفتاش تا بروشکانی در ۲ ماه آینده بسته میشود و دستور دادیم کسی بدون توجه به دستورات مرزبانان از مرز عبور نکنند در صورت تخطی از قانون با آنها برخورد شکننده خواهد شد.
فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن خبر داد که دولت نجات ملی، با ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی توافق کردند که آتش بس در یمن، دو ماه دیگر تمدید شود.
درحالیکه به نظر می‌رسید آرسنال به جذب لوکاس پاکتا بسیار نزدیک است اما منچسترسیتی مترصد فرصتی است تا ستاره برزیلی را به اتحاد ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ