قهرمان سابق وزنه‌برداری و مشاور فدراسیون گفت: کشتی خوشبختانه شرایط ایده‌آلی پیدا کرده اما متأسفانه وزنه‌برداری از لحاظ زیرساخت یک‌صدم آن هم حرکت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای شرکت در پیاده روی اربعین وسایلی نیاز است که هر زائری باید با خود به همراه داشته باشد.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
میدان خراسان تا همین ۵۰ سال پیش پاتوق درشکه‌چی‌ها بود. در این میدان حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درشکه ایستگاه داشتند که بیشتر مسافران آن را ساکنان مسگرآباد و زائران حرم شاه‌عبدالعظیم تشکیل می‌دادند و برای هر رفت‌وآمد ۱۵ تا ۲۰ ریال کرایه می‌پرداختند.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور؛ تردد وسایل نقلیه از محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای خروجی استان تهران به شمال کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
رئیس دستگاه قضا گفت: مسئولان قضائی ذیربط توجه داشته باشند که در بازرسی از منازل و محل کار متهمان، اشیاء و وسایل غیرضرور که در کشف جرم دخیل نیستند، ضبط نشوند و چنانچه وسایل اشخاص نیز ضبط شد، پس از رفع نیاز، بازگردانده شوند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از ترس حملات مبارزان فلسطینی، به پلیس این رژیم دستور داد که پرتاب ترقه و وسایل آتش بازی از سوی آنان را هم ممنوع اعلام کند.
در اولین روز بهمن‌ماه ۱۴۰۱ و همزمان با بیست‌ودومین شنبه «امید و افتخار» مراسم رونمایی از ناوگان حمل و نقل پاک انجام میشود.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی
در ادامه لیستی از وسایل را آورده ایم که احتمالاً در سفر به آن‌ها نیاز پیدا نمی‌کنید و فقط حجم بار چمدان شما را زیاد می‌کند.
یک وزیر ارشد دولت اندونزی گفت که اندونزی قصد دارد از سال آینده به فروش خودروهای برقی و موتورسیکلت‌ها یارانه بدهد تا آنها مقرون به صرفه‌تر شوند.
اگر وسایل خود را در مترو تهران گم کردیم چه کنیم؟
اگر برای شما هم پیش آمده باشد که یکی از وسایل خود را در مترو تهران گم کرده باشید میتوانید ضمن برقراری تماس تلفنی گزارش مفقودی را اعلام کنید.
قطری ها استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را برای در طول جام جهانی برای مردم کشور خود ممنوع کرده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان است.
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برنامه‌ریزی‌ برای زائرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند انجام شده و وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: هرگونه وسایل توزین و سنجش بدون برچسب آزمون استاندارد در واحدهای صنفی جمع‌آوری و توقیف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ