اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید که در این فصل یکی از بهترین هافبک‌های جهان بوده و عملکرد بی نظیری داشته است، روز دل انگیزی را در کنار خانواده اش سپری کرد چرا که جشن تولد دخترش بود.
پدری تمرینات بدنسازی را جدی‌تر از همیشه گرفته و دیروز در تمرینات به خوبی مشخص بود که از لحاظ بدنی چقدر پیشرفت کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان: پدر سنگدل در سنندج پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ به جمجمه دختر بزرگش زده و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل می‌رساند.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و رئال مادرید طرفدار سیتی است.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار دیشب تیمش مقابل رئال را از دست داد به ال‌کلاسیکوهای روز 5 آوریل در کوپا دل‌ری هم نخواهد رسید.
زیدآبادی نوشت: آنکه باید ماتم بگیرد خود کیهان است، چون که از این به بعد به جای خطاب کردن سعودی‌ها با عناوین و القابی مثل: نوکران بی جیره و مواجب آمریکا، سگ‌های دست آموز صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، آدمکشان حرفه‌ای و.. باید آن‌ها را خادمین حرمین شرفین بنامد!
پدری بی رحم ۴۰۰ بار دخترش را مورد تجاوز قرار داد.
روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که لیونل مسی و پاریس سن ژرمن بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.
گاندی که به عنوان پدر استقلال هند شناخته می شود، به عنوان یکی از مشهورترین مردان روی زمین، مفهوم مقاومت بدون خشونت برای مبارزه با بی عدالتی، الهام بخش جنبش های سیاسی در سراسر جهان است.
ستاره نروژی را نباید یک ماشین گلزنی دانست، او دیگر یک هیولای بی رحم در خط حمله سیتیزن‌ها به حساب می‌آید.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن و تئو، برادرش، که برای میلان بازی می کند، پس از 18 سال بی خبری از پدرشان خبر بزرگی دریافت کردند. ژان فرانسوا هرناندز حالا قصد دیدار با فرزندانش را دارد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: پدر خانواده بعد از درگیری درب منزل را بسته و خانه را به همراه همسر و ۲ دختر به سن‌های ۹ و ۵ ساله با بنزین آتش زد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
روزنامه رسالت نوشت: این نسل بعضا هیجان‌طلب و بی‌اعصاب، اساسا قدرت‌ستیز و تقدس‌ستیز است. مادر را مقدس نمی‌داند و هر نوع احترام به پدر را پدرسالاری می‌شمارد. تکلیفش با حاکمیت که دیگر مشخص است.
با صدور مجوز برداشت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی که اخیرا به حساب خانوارها واریز و از شب گذشته قابل برداشت شد، در مجموع حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان آزاد و در اختیار دارندگان این حساب قرار گرفت.
حمیدرضا جلایی پور که بی خبری از فرزندش (محمدرضا) را رسانه ای کرده بود ، در خبری تکمیلی ، پیدا شدن او را اطلاع رسانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ