رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی ایران گفت: این اتحادیه در حال حاضر مشغول صادرات روزانه ۳۰ هزار بشکه هیدروکربور سبک یا همان بنزین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۵۲۹۷ روستا با ۳۰۷ هزار خانوار و ۴۱ شهر با ۹۴ هزار خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی گفت: فرایند اخذ مجوز و صادرات ۱۰ قلم دیگر از داروهای ایرانی به کنیا نیز از سوی خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا در حال پیگیری است.
با خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
به خاطر خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
ایران با وجود تحریم‌های آمریکا در حال صادرات بیشترین میزان نفت خام خود از تقریباً ۵ سال گذشته تاکنون است.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
دبیر انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ کشور گفت: در حال حاضر تامین گوشت مرغ مناسب است و پیش‌بینی می شود بعد از ماه رمضان مرغ مازاد صادرات شود.
‏عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق گفت: در حال حاضر وضعیت صادرات ایران به عراق مساعد است و ­صادرات کشورمان به عراق از ۹ میلیارد دلار عبور می‌کند.
جولایی گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون متر مکعب واردات گاز از ترکمنستان وجود دارد که در قالب سوآپ در حال انجام است و از این میزان ۷ میلیون تنها به آذربایجان تحویل داده می‌شود.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگرچه هزینه‌های تولید دارو در حال افزایش است، اما دارو نباید برای مردم گران شود و سازمان‌های بیمه‌گر باید به نحوی قیمت دارو و تجهیزات را پوشش دهند که فشار اقتصادی به مردم وارد نشود. هدف طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو این بود که قیمت دارو برای مردم افزایش نیابد و افزایش قیمت ناشی از اصلاح سیاست‌های ارزی توسط بیمه‌ها پوشش داده شد.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش دام سنگین با مازاد تولید داریم. از این رو در حال مذاکره با عراق هستیم تا بخشی از دام سنگین زنده به این کشور صادر شود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به کشت گیاه وحشی آنغوزه شدند که می تواند به عنوان ماده اولیه عطر سازی مورد استفاده قرار بگیرد.
روزنامه وال‌استریک ژورنال گزارش داد که تحریم‌های غرب باعث شده تا جریان صادرات نفت روسیه به سمت آسیا تغییرمسیر داده و کشورهای خاورمیانه هم صادرات خود به اتحادیه اروپا را افزایش دهند.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
٦٨ طرح ملی به ارزش بیش از ٧٢ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات ارزی و ریالی بانک صادرات ایران در کشور در حال اجرا است.
شرکت رصد نفتکش پترولجستیک اعلام کرد صادرات نفت اوپک از ابتدای ماه میلادی جاری تا به حال، کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است که نشان می دهد اعضای این گروه به کاهش تولیدی که تحت توافق اوپک پلاس تصویب شد، عمل می کنند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه گفت: هر چند آمارها از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات ما به ترکیه حکایت دارد، اما در حال حاضر ما تنها پنج میلیارد دلار در سال به این کشور صادر می‌کنیم.
یک منبع آگاه از وزارت نفت به مهر گفت: «صادرات گاز به عراق در حال انجام است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.»
رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی ایران گفت: این اتحادیه در حال حاضر مشغول صادرات روزانه 30 هزار بشکه هیدروکربور سبک یا همان بنزین است.
مدیر دیسپچینگ شرکت گاز گفت: برای صادرات گاز دو مساله وجود دارد یکی تعهدات بین المللی و دیگری قرارداد های جدید که در حال حاضر قرار داد جدیدی برای صادرات گاز در دستور کار نیست.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ارمنستان سفارش گذاری ۲۰۰ دستگاه خودرو از ایران داشته است که این خودروها به تدریج در حال ارسال هستند.
وزیر نفت گفت: صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی کشورمان بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال انجام است.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تحریم های غرب علیه کشورش موجب تشدید بحران جهانی غذا می شود.
رئیس انجمن ملی گلخانه سازان ایران با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۳ هزار هکتار گلخانه فعال در ایران داریم، گفت: در بیش از ۹۰ درصد از صادرات محصولات سبزی و صیفی کشور از محصولات گلخانه‌ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ