معاون وزیر صمت با بیان اینکه توافقات تجاری با اندونزی، پاکستان، ترکیه و ... در حال انجام و احیا است، گفت: با اصلاح روابط توانستیم ارز را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت در منطقه مبادله کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
کارشناسان در نشست تخصصی مهر ضمن تشریح علل قطع روابط ایران و مصر در ۴ دهه گذشته تأکید کردند که احیای روابط دو کشور متأثر از عوامل کلان‌تر و رفتار بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.
اهالی روستای حاجته در تنکابن پارچه‌هایی را احیا کردند که سال‌ها کسی آن را نبافته بود. آنها با محصولاتی که دارند؛ برای گردشگران خود تجربه‌ای متفاوت از سفر به یک روستا را رقم می‌زنند.
بسته اقدام مشترک وزارت میراث فرهنگی و بنیاد مسکن به منظور حفاظت و احیا ۱۰۰ روستای تاریخی و گردشگری و حمایت و توانمندسازی مردم در این روستاها برای اجرا ابلاغ شد.
در قانون اساسی به وظایف متعدد قوه قضائیه برای اجرای عادلانه قوانین و احیای حقوق عامه اشاره شده است.
اهواز - استاندار خوزستان با بیان اینکه اجرای صحیح طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری ثمرات بسیاری را برای استان دارد، گفت: اراضی که قابلیت کشت دارند برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری احیا شوند.
محققان رباتی ساخته اند که می تواند یک سوراخ حفر کند، دانه بکارد و روی آن را بپوشاند و به این ترتیب روزانه به اندازه دو زمین فوتبال به احیای جنگل های آمازون کمک کند.
مشهد- وزیر آموزش و پرورش گفت: احیای باشگاه دانش پژوهان یکی از اقداماتی است که به دنبال آن هستیم و باید یک فضای خوب و نخبگانی در اختیار این باشگاه قرار گیرد.
یکی از کشورهای منطقه ای که مصالحه ایران و مصر به نفع آن نیست اسرائیل است. پارسی می گوید بعید است اسرائیل عادی سازی با ایران را امری مثبت قلمداد کند زیرا این موضوع صرفا به تهران کمک خواهد کرد تا خود را از انزوای تحمیل شده توسط غرب و متحدان اش که توسط اسرائیل حمایت می شود خارج سازد.
خط تولید محصولات دو خودروساز ایرانی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور احیا شد.
وزیر نفت گفت: با سفر رئیس جمهور به ونزوئلا در حوزه انرژی اسناد مهمی در بخش‌های بالا دست و پایین دست صنعت نفت به امضا رسید.
دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در جلسه تخصصی ورزش عامل همکاری پایدار بین روسیه و جهان اسلام درباره اهمیت نقش ورزش در توسعه روابط بین فرهنگی  روسیه و جهان اسلام صحبت کرد.
اصفهان- وزیر کشور در بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی گفت: احیای این تالاب در دستور کار دولت است.‌
اصفهان- وزیر کشور در بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی گفت: احیای این تالاب در دستور کار دولت است.‌
هافبک عراقی سابق پرسپولیس با پشت سرگذاشتن ستاره‌هایی مثل سانتی کاسورلا و بغداد بونجاح عنوان بهترین پاسور فوتبال قطر در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد.
واقعیت آن است که موضوع تبادل زندانیان برای افکار عمومی ایالات متحده و غرب همواره موضوع مهمی بوده و توانسته است زمینه را برای دیگر توافقات به‌وجود بیاورد. تاکید اخیر جو بایدن بر مساله آزادی زندانیان نیز ناشی از چنین مساله‌ای است.
چنانچه درمذاکرات احیای برجام، دیگر «توافق تعهد محور» برای ما موضوعیت ندارد، در توافقات دوجانبه و چندجانبه‌ای که بر مبنای عادی سازی روابط ایران و عربستان سعودی نیز شکل می‌گیرد، باید تضمین‌های معتبری از سوی ریاض در این خصوص ارائه شود. در غیر این صورت، تعلقات فرامنطقه‌ای ریاض و خصوصا تلاش پشت پرده آن جهت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در آینده می‌تواند بر بعد عملیاتی و اجرایی توافقات سایه بیفکند.
وزیر راه و شهرسازی همراه با برخی از اعضای کابینه به چین سفر کرده است؛ از جمله موضوعاتی که قرار است در این سفر مورد توافق قرار گیرد احیای راه ابریشم است.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه توافقات تجاری با اندونزی، پاکستان، ترکیه و ... در حال انجام و احیا است، گفت: با اصلاح روابط توانستیم ارز را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت در منطقه مبادله کنیم.
سرهنگ جاوید امیرانلوی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی‌های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفته و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی می‌کرد.
خانم دکتر فوتبال در آمریکا پیگیر کارهای اقامت
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ