هافبک عراقی سابق پرسپولیس با پشت سرگذاشتن ستاره‌هایی مثل سانتی کاسورلا و بغداد بونجاح عنوان بهترین پاسور فوتبال قطر در سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری‌های موردی و موضوعی ایران و آژانس از اواخر ماه مه و نهایی شدن مساله تبادل زندانیان در ۱۰ اوت در چارچوب توافق محدودسازی تنش، بار دیگر امیدها را در بین محافل رسانه‌ای و سیاسی ایجاد کرده است که گزینه احیای برجام می‌تواند بار دیگر روی میز قرار گیرد.
نخستین بار زمستان ۱۴۰۰ همزمان با زمزمه‌های توافق برای رفع تحریم‌ها بود که محمود نبویان، نماینده مجلس و یکی از چهره‌های نزدیک به جریان پایداری به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخت و با بیان اینکه دوستان ضعیف ظاهر شده‌اند، تاکید کرد «در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود».
مدیر یکی از هتل‌های زنجیره‌ای که به دلیل مسئله حجاب برای بار سوم تعطیل شده است در نوشته‌ای کنایه‌آمیز بابت این برخورد از مسئولان تشکر کرد. او دربخشی از نامه اعتراضی خود نوشت: خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و از تلاش شبانه‌روزی شما برای پیشرفت صنعت گردشگری کشور و همچنین توجه به تلاش بخش خصوصی جهت احیای بافت تاریخی، تشکر کنیم.
درحالی که مذاکرات برای احیای برجام از نیمه تابستان ۱۴۰۱ تا اوایل بهار ۱۴۰۲ به اغما رفته بود، در چند هفته اخیر تحولات قابل‌توجهی در رابطه ایران با کشور‌های غربی رخ داده که تلاش برای بررسی امکان احیای برجام یکی از این مجموعه تحولات است.
حقیقت آن است که خاورمیانه تک قطبی که در آن ایالات متحده قدرت مسلط بود و در سیاست‌های تقابلی اش از سوی متحدان خود یعنی عربستان سعودی و اسرائیل تشویق می‌شد منطقه چندان باثباتی نبود. خاورمیانه چند قطبی با پوشش و تعادل بی وقفه خطرات خاص خود را خواهد داشت و همان طور که کیسینجر می‌گوید این یک بازی نوین با قوانین نوین خواهد بود.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
گروسی از حضورش در تهران خوشحال است و آن را به زبان می‌آورد و صراحتا اعلام می‌کند که باید شک و تردید‌ها در خصوص صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببریم. این اظهارات امیدبخش است، اما مسئله اصلی اینجاست که این بار نخست نیست که گروسی از خروجی مثبت دیدارش در ایران سخن می‌گوید.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.
معاون سازمان انرژی اتمی درباره حل و فصل سوالات باقی‌مانده میان ایران و آژانس به عنوان یکی از گره‌های احیای برجام و نیز برداشتن موانع بر سر فعالیت عادی سازمان تصریح کرد: اگر غرب از خواسته‌های فرابرجامی خود کوتاه بیاید، توافق قابل دسترس است. این خواسته زیادی نیست که از طرف مقابل تضمینی بگیریم که بار دیگر خروج یک جانبه از برجام رخ ندهد.
به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست دوره ای و عادی شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام افزود: امروز همانطور که انتظار می رفت، اعضای شورا بار دیگر حمایت خود را از احیای برجام ابراز کردند و اجرای کامل آن به عنوان تنها اقدام عملی خواستار شدند.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: در راستای احیای سنت های اصیل ایرانی اسلامی درمحلات جشنواره ترش و شیرین در گذر پاییزی بوستان شمشیری برگزار شد.
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست. وی با ادعای این‌که آمریکا مسیر دیپلماسی هسته‌ای را باز نگه می‌دارد، گفت که در شرایط فعلی، توافق در دستور کار ما نیست.
مارکوس راشفورد که در یونایتد و تیم ملی انگلیس به حاشیه رانده شده بود در دوران اریک تن‌هاخ احیا شده و بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم خطرناک مطرح کرده است.
اصلاح‌طلبان و تدبیری‌ها علی رغم اینکه در صحنه سیاسی تلاش کرده‌اند که صفوف خود را از هم جدا کنند اما برای احیای حیثیت سیاسی خود بار دیگر حاضر شدند با هم در یک مسیر مشترک قرار بگیرند.
عزیزی گفت: ایران هر دو بار پیشنهادات سازنده ای جهت احیای برجام ارائه کرده است و اکنون توپ در زمین طرف مقابل و آمریکاست که باید تصمیم بگیرند می خواهند توافق نهایی شود یا نه.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.
مطهری با اشاره به مذاکرات احیای برجام، گفت: ان شاء الله برجام هم به نتیجه برسد و دوباره با برجام بازی نکنیم و برجام را وسیله‌ای برای رقابت‌های سیاسی قرار ندهیم و کاری نکنیم که زمینه خروج آمریکا از برجام فراهم شود. ان شاء الله این بار به داد مردم برسیم و بازی‌های قبلی را کنار بگذاریم.
فوتبال نوشهر که در برهه ای با نام شموشک در فوتبال کشور عرض و اندام می کرد و معرف ستاره های زیادی به تیم های لیگ برتری بود بار دیگر قصد عرض اندام دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد: خبر تلف شدن این گونه ارزشمند جانوری و در معرض خطر انقراض، برای جامعه محیط زیست و علاقه‌مندان به حیات وحش بسیار تاسف بار بود و از آن بدتر آنکه گونه‌ای در این حادثه تلف شد که می‌توانست در سال‌های بعد، خود زادآور بوده و روزنه‌های امید بیشتری را در خصوص احیای اینگونه منحصربه فرد جانوری باز کند.
در این بیانیه ادعا شده است: ما بار دیگر تاکید می کنیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای تولید کند. ما متأسفیم که به رغم تلاش‌های دیپلماتیک شدید، ایران هنوز از فرصت موجود برای احیای اجرای کامل برجام استفاده نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ