بوکایو ساکا، مهاجم تیم ملی انگلیس می‌گوید اولین هت‌تریک دوران حرفه‌ای‌اش توصیف نشدنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»
آریگو ساکی، مربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری بخرد چون خارجی‌ها نمی‌توانند به سرعت در فوتبال ایتالیا جا بیفتند.
سارا موران از دانشگاه آریزونا و نویسنده اصلی این مطالعه می‌گوید: ما یک سیگنال را می‌بینیم و تقریباً به طور قطع به دلیل وجود آب است. اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا آن آب بخشی از جو سیاره است یا نه. به این معنی که آیا این سیاره دارای جو است یا اینکه ما یک علامت مبنی بر وجود آب را از ستاره می‌بینیم.
سرمربی و مدافع هوادار به دلیل محرومیت نمی‌توانند در لیست دیدار با استقلال ملاثانی قرار بگیرند.
دو بازیکن آرسنال به رکورد قدیمی وین رونی و کریستیانو رونالدو در لیگ برتر رسیدند.
دو بازیکن آرسنال به رکورد قدیمی وین رونی و کریستیانو رونالدو در لیگ برتر رسیدند.
بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تیمش به دلیل از دست دادن ضربه پنالتی مقابل وستهام عذرخواهی کرد.
میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم از بوکایو ساکا که یک پنالتی مهم را از دست داد دفاع کرد و گفت فوتبالیستی را نمی‌شناسد که پنالتی از دست نداده باشد.
سارا فلاحی گفت: نهاد‌های ذی‌ربط هم گفتند که ما حتما این را با جدیت پیگیری می‌کنیم و، چون اطلاعات باید دقیق به افکار عمومی برسد، نمی‌توانیم در این زمینه به شکل هیجانی برخورد کنیم.
مربی هوادار می‌‌گوید داور بازی قبلی مقابل مس رفسنجان به جای یک نفر دیگر ساکت الهامی را اخراج کرده است.
گل بوکایو ساکا در آخرین دقایق نیمه اول دیدار امشب آرسنال مقابل منچسترسیتی، توپچی‌ها را به صدر جدول لیگ برتر برگرداند.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
احمدی‌نژاد در تلاش است تا ردای میانه‌روی بپوشد، اما در عین حال آگاه است که نمی‌تواند علیه نظام شورش کند. در مورد اعتراضات، احمدی‌نژاد در شرایط سختی قرار دارد.
بوکایو ساکا، ستاره 21 ساله تیم ملی انگلیس، عکس گرفتن با دیوید بکام را لحظه ای خاص در زندگی خود توصیف کرد.
ستاره 21 ساله آرسنال و تیم ملی انگلیس معتقد است مقایسه او و کیلیان امباپه درست نیست.
بوکایو ساکا، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقادات از گرت ساوت‌گیت باید کاهش پیدا کند.
بوکایو ساکا، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، تمایلی به مقایسه شدن با کیلیان امباپه ندارد.
بوکایو ساکا، ستاره تیم ملی انگلیس، از علاقه‌اش به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.
تیم ملی انگلیس با درخشش ستاره جوان خود یعنی بوکویاکا ساکا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد. فوق ستاره آرسنال در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.
تیم ملی ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، علاوه بر انگلیس با تیم‌های ولز و آمریکا هم‌گروه است.
«بوکویا ساکا» به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس انتخاب شد.
جود بلینگهام و باکایو ساکا موفق شدند دومین و سومین گلزن جوان تیم‌ملی انگلیس شوند.
بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد تا مشخص شود که شرایط حضور در جام جهانی 2022 قطر را دارد.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا»: قلدرهایی که نظام مالی جهان را به گروگان گرفته‌اند، نمی‌توانند شریک مطمئنی در شکل‌دهی نظم نوظهور باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ