جانی اینفانتینو، رییس فیفا، این بار با عکس گرفتن در کنار تابوت پله جنجال جدیدی به راه انداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت دیوید تیلور در رقابت‌های رنکینگ مجارستان خبر داد.
هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.
بپه ریسو، مدیر برنامه ساندرو تونالی، تایید کرد که متقاعد کردن او برای پیوستن به نیوکسل به هیچ وجه آسان نبوده است.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
حواشی حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا برای هفته سوم لیگ ملت‌ها ادامه دارد.
بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، فاش کرد که درخت زیتونی را بر سر تمرین تیمش برده تا درس مهمی را به بازیکنانش بدهد.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
کانال خبری نورنیوز در اقدامی عجیب ویدیویی از حضور شروین حاجی‌پور منتشر کرد.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت 8 دلار، تیک آبی اکانت کریستیانو رونالدو را حذف کرد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست‌ جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان، کاردار سفارت این کشور توسط رییس اداره سیاسی در حوزه اورآسیا به وزارت امور خارجه احضار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
یک زن سالخورده در پایان مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال مقابل رئیس جدید این فدراسیون را گرفت و مدعی داشتن مدارک تخلفات مهدی تاج شد.
مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ