وینگر مس کرمان زننده گل اول تیمش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان بود و راه پیروزی را برای تیمش هموار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی می‌گوید به یاسین سلمانی گفته هر چه زودتر تیم آینده خود را انتخاب کند.
مدیران باشگاه سایپای تهران به زودی درباره پس گرفتن شکایت خود از شمس آذر قزوین تصمیم خواهند گرفت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد.
وزیر نفت گفت: عملیات بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته‌های آتی با حضور رئیس جمهور آماده بهره‌برداری است.
رویکرد جدید کشور عربستان برای جذب ستاره‌های جوان و پا به سن گذاشته فوتبال دنیا می‌تواند به زودی تبعات سنگین و گرانی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی داشته باشد.
وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.
رئیس‌جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح می‌کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید می‌شود.
دادگاه هکر مشهور پرتغالی در پرونده مشهور به فوتبال لیکز به زودی برگزار شده و احتمالا از کریستیانو رونالدو برای ادای شهادت در این جلسه دادگاه دعوت خواهد شد.
بازی آلومینیوم و پیکان در فصل جدید یکی از ویژه‌ترین تقابل‌های فصل بین مربیان و تیم‌ها خواهد بود.
حمله تروریستی به حرم شاهچراغ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه تولید رادیو دارو، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم.
امین اسماعیل‌نژاد ستاره والیبال ایران به همان چیزی که دلش می‌خواست رسید.
یک عضو ارشد جهاد اسلامی در سخنانی تاکید کرد که اگر تل آویو به ایران حمله کند، جان شهرک نشینان در خطر قرار خواهد گرفت و ما به زودی نبرد با رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.
نساجی به واسطه حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود یارگیری را آغاز کرده است.
بر اساس ادعای رسانه ها مذاکرات مارسی با سردار آزمون به زودی آغاز خواهد شد.
روسیه به دلیل محرومیت هایی که داشته حدود 2 سالی است که از میادین ورزشی دور مانده اما پیش بینی می شود خیلی زود جدال حساس کشتی این کشور با ایران و آمریکا از سر گرفته شود.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
چهار ملی‌پوش شمشیربازی سابر ایران در جدول مقدماتی جام جهانی ایتالیا عملکرد ضعیفی داشتند و خیلی زود حذف شدند.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد. جایی که پرسپولیس و استقلال برای ماندن در کنار سپاهان به سه امتیاز دیدارهای خود نیاز دارند.
بهنام برزای می گوید به زودی جایگاه گل گهر را در جدول پس می گیرند.
ژاوی عقیده دارد که با وجود اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول لالیگا، هنوز زود است در مورد قهرمانی تیمش صحبت شود.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به برتری پرگل تیمش در جدال این هفته، مدعی است آنها در مسیر صعود خواهند بود و به زودی در جمع مدعیان اصلی قرار خواهند گرفت.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ