مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ نفر در شهرستان فریمان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مقامات دولتی هند اعلام کردند؛ بر اثر برق گرفتگی در ایالت اوتاراکند در شمال هند دست کم ۱۶ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
مقامات امدادی پاکستان اعلام کردند که بر اثر برخورد صاعقه روز یکشنبه به بخش هایی از استان پنجاب در شرق پاکستان ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌ الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و 22 نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
به گفته «اریک آدامز»  شهردار نیویورک، بر اثر ریزش یک پارکینگ  در منطقه منهتن یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.
به گفته «اریک آدامز»  شهردار نیویورک، بر اثر ریزش یک پارکینگ  در منطقه منهتن یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.
قاچاقچیان چوب به دو نفر از جنگلبانان حمله ور شدند که بر اثر جراحات وارده دو نفر راهی بیمارستان شده و از ناحیه سر و انگشت دچار شکستگی شدند.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از جان باختن ۶ نفر بر اثر تصادفات جاده ای از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: در طول طرح نوروزی ۲۸۰۰ پلیس در استان آماده باش هستند.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
بر اثر حمله با چاقو در یکی از ایستگاه‌های قطار شهر پاریس، ۶ نفر ازجمله یک افسر پلیس زخمی شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از دستگیری شش نفر از دلالان و اخلال‌گران بازار ارز در اهواز خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۸۱ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
منابع خبری از وقوع انفجار در مرکز استانبول و کشته و زخمی شدن ۵۹ نفر بر اثر آن خبر می دهند.
متأسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ نفر در شهرستان فریمان بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن دچار مسمومیت شدند.
بر اثر وقوع انفجاری در یک رستوران در شمال شرقی اسپانیا، ۶ نفر زخمی شدند.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
بر اثر وقوع زمین لرزه ۵.۳ ریشتری در شرق افغانستان، ۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
بر اثر وقوع زمین لرزه ۵.۳ ریشتری در شرق افغانستان، ۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ