اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال حاضر ۳۳۰ فروند هواپیمای ثبت شده داریم که عمر زمین‌گیری ۱۳۹ فروند از دو سال گذشته است و ۱۹۱ فروند هواپیمای فعال در این ۳۳۰ فروند وجود دارد.
سرویس امنیت فدرال مسکو در بیانیه‌ای از بازداشت زنی خبر داد که می‌خواست یکی از تاسیسات حیاتی روسیه را هدف قرار دهد؛ این زن با سرویس‌های ویژه اوکراین در ارتباط بود.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافران و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین"بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: به منظور جابجایی زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سرویس‌دهی شبانه از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح اجرا می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: سرویس‌دهی مترو در شهر مشهد مقدس همزمان با شب میلاد امام رضا علیه‌السلام با یک ساعت افزایش همراه خواهد بود.
یک روزنامه عبری زبان به چالش‌های پیش روی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات موفقیت آمیز نیروهای حزب الله در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد.
همراه اول به‌صرفه‌ترین بسته‌های مکالمه، اینترنت و پیامک را به زائران حج تمتع ارائه می‌کند. این اپراتور طی مذاکره‌ای که با اپراتور‌های کشور عربستان داشته، موفق به ارائه سرویس‌های رومینگ ویژه زائران ایرانی حج شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه به راهپیمایان و نمازگزاران در روز جهانی قدس خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ۱۶۶۷ دستگاه اتوبوس به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.
دیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تمهیدات و برنامه‌های ویژه شرکت بهره‌برداری مترو برای سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد .
مشهد ـ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با تصویب شورای اسلامی مشهد سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی در نیمه شعبان رایگان خواهد بود.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، سرویس‌های پستی ویژه که موعد دارند، اگر تحویلشان دیرتر شود شرکت پست باید غرامت پرداخت کند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه متروی تهران هم‌زمان با برگزاری جشن بزرگ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر خبر داد.
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از تغییر ساعت سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد از امروز خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از راه‌اندازی پلیس مدارس از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: برای سرویس‌های مدارس برچسب‌های ویژه ای تدارک دیده‌ایم.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین (ع) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ