دادستان کل کشور طی نامه‌ای به همتای سوئدی خود، خواستار رسیدگی به رفتارهای غیرقانونی و رعایت اصول دادرسی عادلانه در مرحله تجدید نظر پرونده «حمید نوری» شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین‌شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
دادستان دماوند: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌ حجاب یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.
شهروندان با چشمانی ترس‌خورده از این میزان نیروی پلیس در حرکت بودند. خیابان مملو از جمعیت و ماشین و پلیس، نفس را تنگ کرده بود. بالاتر از خیابان، یکی از ماموران کلاه‌کج در پاسخ به شهروندی که پرسید این‌ها گشت ارشاد هستند؟ گفت که خیر، اما در زمینه حجاب فعالیت می‌کنند. اگر هم لازم باشد، افراد را با خود می‌برند. خودرو‌ها نام و نشانی از گشت ارشاد نداشتند، ماموران با اسم یگان امداد فعالیت می‌کردند و خودرو‌ها هم همین عنوان را روی درهای‌شان داشتند.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت:دوری جوانان ما از معارف الهی و بیگانگی با دین پس از ۴۳ سال که منجر به کج‌روی‌ها در نتیجه تحریک دشمنان است جای تأمل و ریشه‌یابی دارد و زودتر باید برای مقابله با آن اقدام شود.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به تشریح وضعیت فعلی اجرای قانون تسهیل در زمینه وکالت و اقدامات مجلس برای اجرای این قانون از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
هزینه روزانه آموزش و پرورش ۱۰۰۰ میلیارد تومان است لذا باید توجه داشت که تعطیلی یک روز مدارس برای دولت هزینه هزار میلیاردی دارد. در شرایطی که این وزارتخانه سرنوشت‌ساز با سرپرست اداره می‌شود جا دارد که آقای رییس‌جمهور در انتخاب کاندیدای وزارت و معرفی به مجلس تلاش بیشتر از معمول داشته و این دستگاه عظیم را از بلاتکلیفی خارج کند.
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با طرح این موضوع که بین بهای تمام‌شده خودرو و نرخ مصوب صنایع، اختلاف چند صد میلیونی وجود دارد، گفت: وزیر صمت باید باند مافیای پشت سر صنایع خودروسازی را افشا و به مردم گزارش کند.
در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب یک رستوران در خیابان ونک تهران به‌دلیل رعایت‌نکردن موازین اخلاقی و قوانین صنفی باوجود تذکر اولیه و تمکین‌ نکردن، به دستور دادستان پلمب شد.
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.
دادستان گلستان: اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند، برای پلمب آن مرکز خرید، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم.
احمدی اظهار کرد: اگرچه بنده می‌دانم رئیس جمهور از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است، ولی وظیفه دولت این است که از قانون اساسی و احکام شریعت حراست کرده و آن‌ها را اجرا کند.
تیم فوتبال جوانان ایران تمرین خود را در محل برگزاری بازی‌های مرحله گروهی در شهر فرغانه ازبکستان برگزار کرد.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: با دادستان تهران صحبت کرده ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم (مهسا امینی) و هدایت وی به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد مرحومه بررسی شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد مرحومه بررسی شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد مرحومه بررسی شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ