اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ازبکستان گفت: امروز بازیکنانم برابر ژاپن روز خوبی نداشتند اما تلاش می‌کنیم برابر تایلند نتیجه خوبی بگیریم.
بازیکن تیم والیبال جوانان ایران دچار مصدومیت شدید شد اما دیگر بازیکنان و حتی کادر و اعضای تیم حریف این بازیکن را رها نکرده و با او به اشکال مختلف همدلی کردند.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید دارد اتحاد زیادی بین بازیکنانش وجود دارد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
پپ گواردیولا می‌گوید باور نمی‌کرد با سیتی بتواند این همه قهرمانی در هفت سال به دست بیاورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: بیشتر بازیکنانم بازی کنار هم را فراموش کرده‌اند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل عمده باخت ما تعداد خطاها و پنالتی‌های از دست داده خودمان بود.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازیکنانم برابر هورسان مثل سرباز واقعی جنگیدند.
سرمربی فولاد برد مقابل الفیصلی را به هواداران و بازیکنان این تیم تقدیم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
سرمربی سپاهان جذب سیاوش یزدانی و جدایی دو بازیکن تیمش را تکذیب کرد و همچنین خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شد.
سرمربی پیکان می‌گوید کسب نتیجه تساوی برابر پرسپولیس عادلانه بوده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، بعد از تساوی مقابل اسپانیا از بازیکنانش تمجید کرد و گفت بر خلاف تیترهای رسانه‌ای مانشافت یک تیم یکدست و همدل است.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم. وقتی وارد آنها می‌شوید همدلی را می‌بینید. احساس می‌کنید یک خانواده هستند و مجزا نیستند که این موضوع جای تجلیل دارد.
سرمربی نساجی تاکید کرد که با وجود عملکرد اخیر، باید توقعات از بازیکنان این تیم منطقی باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از اهمیت بازی روز آینده برای هواداران و حتی کشور به خوبی آگاه است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از اهمیت بازی روز آینده برای هواداران و حتی کشور به خوبی آگاه است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری‌هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه‌ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ