استقلال برای رسیدن به صدر جدول و آلومینیوم با هدف رسیدن به رتبه ششم، به مصاف هم رفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روش حکمرانی ما، در چهار دهه گذشته اگر بن‌بست شکنی در عین تلاش برای جلوگیری از انجام خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی بود، امروز از یکطرف گرفتار پیچ و خم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نبودیم و از طرف دیگر اینهمه انتقاد از شورای نگهبان که فلسفه وجود آن «بن‌بست شکنی» است وجود نداشت. آنچه مهم است اینست که بدانیم دین را خدا برای آسان کردن کار‌ها و شکستن بن‌بست‌ها فرستاده نه برای سخت کردن زندگی و ایجاد بن‌بست.
مسافران مترو لندن امروز به دلیل پرشدن واگن‌ها از دود با شکستن شیشه تلاش کردند تا از آن‌ها بیرون بیایند.
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
ارلینگ هالند که در اولین فصل حضور در سیتی عملکرد فوق العاده‌ای داشته در تلاش است رکورد گل‌های خود در یک فصل را به بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نزدیک کند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
قائم مقام باشگاه فولاد گفت: تلاش می‌کنیم الهلال عربستان را هم شکست بدهیم.
قائم مقام باشگاه فولاد گفت که قدرتمندترین تیم‌های منطقه غرب راهی دور یک چهارم نهایی شده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
علی لاریجانی از جاماندگان سیاست یکدست‌سازی قدرت اجرائی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود که در نهایت نتوانست داد خود را برای دفاع در برابر ردصلاحیتش بستاند؛ اما اکنون برای ستاندن داد مردم از مدیریت بحران‌زده اصولگرایان، در تلاش مضاعف است.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
جردن باروز برای اولین بار مقابل ایران باخت.
ایران به دنبال طلسم شکنی در بازی پایانی دور گروهی جام‌های جهانی است.
ری- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود.
نخست وزیر سابق قطر از «تلاش های دور و نزدیک» برای شکست میزبانی قطر در جام جهانی فوتبال 2022 ابراز تأسف کرد.
رئیس جمهور با اشاره به حرمت دانشگاه و محیط علم و آرمانخواهی، تصریح کرد: هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.
به نظر می‌رسد که مرحله نزولی بیت‌کوین به پایان نرسیده است زیرا دومین بازگشت از سطح حمایت ۱۸ هزار دلاری به تله گاوی دیگری تبدیل شد و در حال حاضر قیمت برای شکستن سطح حمایت بحرانی تلاش می‌کند.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
زن گفت: من و پدرم نیز به طرف منزل پدر شوهرم حرکت کردیم. دقایقی بعد با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای نجات ناصر آغاز شد. آن‌ها با شکستن قفل در منزل، وارد اتاق شدند و ناصر را در حالی به بیمارستان انتقال دادند که حال وخیمی داشت و تعدادی بسته‌های خالی قرص در کف اتاق افتاده بود.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت:در پرونده محیطبان نجفی، ما هر دو بعد را دنبال کردیم یعنی هم اقداماتی برای شکستن رأی انجام دادیم و هم تلاش کردیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم.
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ