ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال فرانسه در سن ۳۹ سالگی تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مژه‌های مغناطیسی به عنوان ابزار‌های آرایشی آسان و ایمن به بازار عرضه می‌شوند. اما در عین حال چشمان شما مهم و ظریف هستند و حتی در صورت استفاده از این مژه‌ها این احتمال وجود دارد که به عفونت و زخم چشم دچار شوید، پس بد نیست بیشتر درباره این مژه‌ها و نکات ایمنی مرتبط با آن بدانید
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
بنابر اعلام سازمان دامپزشکی، تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار می‌کنند، در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
تصاویر منتشرشده از شهر جنین بیانگر این است که امروز در جریان یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست که از زمین و هوا صورت گرفت، این منطقه به میدان جنگی تبدیل شده است.
علت حادثه سقوط بالگرد هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفته است و آن‌طور که سنتکام گفته است، ظاهراً شلیکی از سمت نیرو‌های مخالف آمریکا، صورت نگرفته است.
یک بانداژ جدید زخم طراحی شده که در صورت بروز عفونت رنگ آن تغییر می کند.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
خواهرزنم در کشاکش طلاق که بود با مردی در اطراف دادگاه آشنا شده که خودش را مشاور معرفی کرده بود. او بعد از طلاق، این مرد شیاد را به همسرم معرفی کرده بود تا خصوصیات مردانی را که به همسرانشان خیانت می‌کنند، به او بیاموزد. این ماجرا را زمانی فهمیدم که همسرم مدام سرگرم گوشی تلفن بود و با مرد غریبه‌ای پیامک بازی می‌کرد یا به صورت کوتاه و رمزآلود با وی به صورت تلفنی سخن می‌گفت.
باشگاه هوادار معتقد است در صحنه گل اول سپاهان روی مسعود شجاعی خطا صورت گرفته است‌.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
دبیر ستاد توسعه سلول بنیادی معاونت علمی گفت: تعداد محققان فعال در زمینه زخم کم است و باید شبکه سازی صورت گیرد تا این‌تعداد افزایش و محصولات این حوزه نیز توسعه یابد.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که تیراندازی به کاروان عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و تعدادی از حامیانش در شمال شرق این کشور صورت گرفته است.
فرانک ریبری ستاره اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه، برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال مخابره شد کریستیانو رونالدو را در حالی نشان می‌دهد که با چشم‌های کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.
معاون استانداری کردستان: روز گذشته چند نفر که مقابل فرمانداری شهرستان سقز سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند ولی امروز سقز کاملا آرام و کوچکترین مشکلی وجود ندارد.
یکی از ۲ کوله‌بر زخمی توسط بالگرد به بیمارستان شهرستان پاوه منتقل شده و دیگری به دلیل کم بودن شدت جراحت به صورت سرپایی مداوا شده است.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
حمید مطهری علی شجاعی را به همراه خود به کنفرانس خبری پس از بازی برد.
ورزشگاه باهنر کرمان برای مسابقات لیگ برتر مورد بازسازی قرار گرفته است.
با توجه به اطلاعیه منتشر شده عرضه اولیه سابیک در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به بررسی این عرضه اولیه پرداخته ایم. معرفی شرکت و نماد‌هایی که از این عرضه اولیه سود خواهند برد را در مطلب زیر می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ