وبسایت‌های خبری فوتبال ویتنام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم معرفی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم جوانان کرواسی در اولین بازی مرحله گروهی یورو 2023 شکست خورد.
تیم ملی زیر 21 سال کرواسی امروز در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا تحت هدایت اسکوچیچ به مصاف اوکراین خواهد رفت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
سخنگوی باشگاه فولاد توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه داد.
سرمربی سابق تیم‌های ملی کرواسی و فنلاند یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی فوتسال ایران و حضور در کادر فنی وحید شمسایی است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم رییکا کرواسی معرفی شد.
رسانه های ویتنامی نوشته اند که دراگان اسکوچیچ و مارک ویلموتس گزینه های هدایت تیم ملی این کشور به شمار می روند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
جالب اینکه جواد نکونام همین دو ماه پیش یکی از گزینه های ایرانی سرمربیگری تیم ملی در صورت اخراج اسکوچیچ بعداز اردوی قطر بود
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
کی‌روش، برانکو و قلعه‌نویی ۳ گزینه جانشینی اسکوچیچ
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۴ کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار/ پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!/ درگیری مرگبار با همسایه/ مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت/ سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند/ دستگیری سرکرده ۱۷ ساله باند فروش سؤالات کنکور/ حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!/ گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
ترکیب دو تیم از بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن دراگان اسکوچیچ و آمدن کارلوس‌کی‌روش به تیم‌ملی هستند، به شماتیک زیر چینش شده! به نظر می‌رسد این شکاف بسیار عمیق باشد و راهی جز حذف هر دو گزینه یعنی ابقای اسکوچیچ و آوردن کی‌روش نباشد. شاید باید منتظر گزینه داخلی باشیم
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ