در حالی که صبح امروز بار دیگر صدای آژیر خطر در مناطق مختلف پایتخت اوکراین شنیده شد، چندین انفجار استان خارکیف در شرق این کشور را لرزاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم یونانی تیم فوتبال گل گهر که هفته اول را به پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، برای هفته دوم متوجه شد که لیگ برتر شرایط سخت تری را برایش رقم خواهد زد.
منتظر محمد بازیکن جوان عراقی که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، تست های پزشکی خود را انجام داد.
معاون فرهنگی سازمان صدا و سیما گفت: همین کسانی که دم از سعه صدر و تنوع و چندصدایی می‌زدند، یک وحید جلیلی را روی آنتن تحمل نمی‌کردند. از حوزه هنری اخراج شدیم، به خاطر اینکه صداوسیما را نقد کردیم. دو تا انتقاد به یک سریال کردیم، بسیج شدند از ضد ولایت فقیه به ما بستند تا خوارج و ابن‌ملجم و...
هادی خانیکی نوشت: نشانه‌های سلامت و بیماری جامعه را باید به موقع دید و مدام رصد کرد. آژیر‌های سرطان وطن می‌توانند و باید راه را برای درمان جدی علائم و عوامل بقا یا بازگشت بیماری باز کنند.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دلارزدایی پاسخ اجتناب‌ناپذیر کشورها به پروژه سلاح‌سازی از دلار است، گفت: زنگ خطر تضعیف سلطه دلار به صدا در آمده است.
بازیکنان تیم سیتی تماشاگر شکست امروز آرسنال بودند و در لحظه به صدا در آمدن سوت پایان جشن قهرمانی گرفتند.
زنگ خطر آب‌وهوا به صدا در آمد
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس به صدا درخواهد آمد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
زنگ زورخانه‌های کشور با عنوان "زنگ خدمت" از این پس با ورود " امیرحسین زارع " قهرمان جهان والمپیک به صدا در خواهد آمد.
منابع رسانه ای از حمله موشکی اوکراین به شهر مرزی بریانسک روسیه و به صدا در آمدن آژیر خطر در سراسر خاک اوکراین خبر دادند.
پس از ابتلای دایو اوپامکانو، آدرین رابیو و کینگزلی کومان، امروز اعلام شد که دو بازیکن دیگر فرانسه نیز به آنفولانزای شتری مبتلا شده اند.
سرخک یکی از ویروس‌های به شدت واگیر است اما با این حال در صورت واکسیناسیون به راحتی قابل کنترل و پیشگیری است.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد که با سپری‌شدن نزدیک به ۴۰ روز از سال آبی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) میزان کل حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود ۱۷.۹۵میلیارد مترمکعب بوده و ورودی آب به مخازن نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.
جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.
جام جهانی 1938 پیش از به صدا در آمدن سوت جنگ جهانی دوم در اروپا، در کشور فرانسه برگزار شد.
جام جهانی 1938 پیش از به صدا در آمدن سوت جنگ جهانی دوم در اروپا، در کشور فرانسه برگزار شد.
شاگردان قربان بردیف با قبول دومین شکست فصل، هفته سوم را با رتبه پانزدهم به پایان رساندند.
علوم پایه ریشه دانشی به حساب می آید و تمام کاربردهای زندگی بشر را شامل می شود این رشته کمک کننده ساخت وسایل نقلیه برای رفت و آمد انسان ها تا درمان بیماری های مختلف و سیاست گذاری برای مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود.
اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.
بعثت و فرود آمدن جبرئیل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.
وی که پنج بار نامزد جایزه اسکار در بخش صدا شده در واکنش به برنامه امسال آکادمی اسکار برای پخش نکردن مستقیم جوایز هشت شاخه از جوایز امسال از جمله بخش صدا از عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی استعفا داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ