اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
برای رهن خانه در منطقه میدان انقلاب تهران به حداقل ۱۰۰میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ۱۰میلیون رای در سامانه آرای قضایی گمنام سازی شده است
موافقت لورکوزن با انتقال ۱۰میلیون یورویی آزمون به مارسی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با یک کار جهادی تا پایان سال جاری ده میلیون خانوار و کسب و کار تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.
بررسی وضعیت اجاره بها در منطقه غرب تهران نشان می دهد با داشتن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۱۶۰ متری در غرب تهران رهن کرد.
طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از ۲۰ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از ۲۰ام تا ۲۳ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام ۱۰۰میلیون تومان اعلام شده است.
برای خرید یک خانه ۸۰ متری در محله منیریه باید حداقل ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی ارومیه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۸ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.
مودریچ خرید ۱۰۰میلیون دلاری النصر برای تغذیه رونالدو
مرکز مطالعات انرژی و هوای پاک (CREA) مدعی شد که سقف قیمتی که اتحادیه اروپا برای نفت روسیه اعمال کرده، روزانه حدود ۱۶۰میلیون یورو به این کشور ضربه می‌زند!
گزارش میدانی خبرنگار ما از این واقعیت حکایت می‌کند که سوالات کنکور که در دو نوبت دی امسال و تیر سال آینده برگزار می‌شود، از ۴۰ تا ۱۵۰میلیون تومان در حال معامله است؛ آن هم با ارز دیجیتال.
آمریکا برای دریافت اطلاعات جهت دستگیری اعضای گروه تروریستی الشباب که مسئولیت حمله به پرسنل آمریکایی و کنیایی پایگاه خلیج ماندا را برعهده گرفتند، ۱۰ میلیون دلار جایزه گذاشت.
سالاری گفت:زمانی که در تهران ۱۶۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود که آلایندگی را به دنبال دارد. همچنین حجم مصرف بنزین نیز در کشور زیاد است که همین موضوع نیز موجب ایجاد آلایندگی درکشور می‌شود.
دکتر دیوید هان از دانشگاه کوئین ماریِ لندن، نخستین نویسنده‌ی این مطالعه گفته است: «یافتن نمونه‌های غذا درون بدن دایناسور‌ها یک اتفاق نادر است، پس هر نمونه‌ای که کشف شود واقعاٌ مهم است، چون مدرک مستقیمی است که نشان می‌دهد دایناسور‌ها از چه چیز‌هایی تغذیه می‌کردند.
کاتیدید‌ها جزء اولین حشرات دوران ژوراسیک بوده‌اند که حدود ۱۶۰ میلیون سال پیش زندگی می‌کردند. این حشرات اولین ساکنان خشکی بودند که امواج صوتی را از طریق هوا ارسال می‌کردند و قادر به شنیدن بوده‌اند.
طبق اعلام ایلان ماسک بیش از ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار در این نظرسنجی غیررسمی شرکت کرده و ۷۲.۴ درصد آن‌ها بر این اعتقاد بوده‌اند که توییتر باید اجازه فعال‌شدن مجدد حساب‌های تعلیق‌شده را تا زمانی که مقرراتی را نقض نکرده‌اند یا «خطای فاحشی» نکرده‌اند، صادر کند.
قیمت سکه و طلا نسبت به انتهای هفته قبل با افزایش مواجه شد.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در جهانی ۲۰۲۲ مدال طلا به سینه زدند و حالا پولش که بیش از ۱۶۰میلیون تومن می‌شود را ماهانه به جیب می‌زنند.
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
دیرینه شناسان در پرتغال فسیل یک دایناسور غول پیکر را کشف کردند که می‌تواند بزرگترین دایناسور کشف شده در اروپا باشد.
سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل ۳.۵گرم پتاسیم در روز و کمتر از ۵ گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ