نساجی دست به کار بزرگی زد و توانست در قائمشهر، نخستین شکست فصل را به فولاد تحمیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.
وزیر امور خارجه گفت: کراچی به عنوان مرکز اقتصادی پاکستان سهم و نقش مهمی را می‌تواند در ارتقای همکاری‌های ایران و پاکستان ایفا کند.
مدافع عنوان قهرمانی با چند تغییر مهم آماده حضور در هفته اول لیگ برتر ایران خواهد شد.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رسالت مهم این سازمان را تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: گشایش در معیشت و اقتصاد مردم از مسیر جهاد کشاورزی و تأمین امنیت غذایی می‌گذرد.
مارکو ماتراتزی، بازیکن اسبق اینتر که به عنوان تماشاگر فینال لیگ قهرمانان به ترکیه سفر کرده می‌گوید اینتر مقابل یکی از مهم ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کند.
سایپا یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم است اما شاید با وجود پیروزی در برابر استقلال ملاثانی در هفته پایانی به این مهم دست پیدا نکند.
کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد:‌مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۱۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود و در حال حاضر ۴۶.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است.
اهمیت مسجدالاقصی به عنوان مکانی مقدس در ادیان الهی همچون اسلام، مسیحیت و یهودیت سبب شد تا به معرفی آن از چرایی نامگذاری و معماری گرفته تا تخریب و تهاجم از سوی صهیونیست‌ها بپردازیم.
خوزه لوئیس مندیلیبار امروز رسما به عنوان جانشین خورخه سامپائولی در سویا انتخاب شد.
هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسد.
مهاجم آلومینیوم امیدوار است در پایان فصل به عنوان آقای گلی برسد.
شماره سیصد و هفتاد و هشتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «۳ درس مهم برای زندگی علوی» منتشر شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به عنوان میزبان، از سیستم ویدئوچک در دیدار نهایی لیگ برتر زنان استفاده خواهد کرد.
جهانبهش جعفری در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی چوکا، برد مهم و حیاتی به دست آورد.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
پروژه ریلی چابهار- زاهدان به عنوان بخشی از کریدور بزرگ شمال به جنوب در شرق کشور در حال اجراست و با طول ۶۳۰ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین مسیر ریلی کشور محسوب می‌شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد این اتحادیه از نظر تامین انرژی به چین بیشتر از روسیه وابسته است.
دو بازیکن کلیدی شهداب یزد در هفته هفتم لیگ برتر والیبال غایب هستتد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان جام ملتهای ۲۰۲۴ آسیا در رده زیر ۲۳ ساله‌ها معرفی کرد.
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!
پس از معرفی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به دلیل اینکه برخی افراد مدعی بودند اشکال قانونی بر این قضیه وارد است، مباحث فراوانی حقوقی بین افراد موافق و مخالف شکل گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ